پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۰۸۲۸۸
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۵ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۵
شورای صنفی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی گیلان نسبت به مسائل پیش‌آمده در رابطه با خوابگاه خودگردان طرف قرارداد به این دانشگاه نامه‌ای ارسال کرد.

شعارسال: شورای صنفی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی گیلان نسبت به مسائل پیش‌آمده در رابطه با خوابگاه خودگردان طرف قرارداد به این دانشگاه نامه‌ای ارسال کرد.

متن نامه به شرح زیر است:

جناب دکتر شاهرخ یوسف‌زاده چابک؛

ریاست محترم دانشگاه علوم پزشکی گیلان

جناب دکتر افشین شفقی، معاونت محترم فرهنگی و دانشجویی دانشگاه

جناب دکتر جمشید محمدی، معاونت محترم توسعه مدیریت و منابع دانشگاه

با سلام و احترام، ضمن آرزوی توفیق و تحیات الهی، متاسفانه در روز‌های اخیر شاهد ایجاد دغدغه و نگرانی نابجا برای جمعی از دانشجویان گرامی این دانشگاه که ساکن در خوابگاه خودگردان نرگس هستند بوده‌ایم، آن هم در ایام امتحانات که لزوم تامین رفاه و آسایش دانشجویان بیش از زمان‌های دیگر اهمیت می‌یابد.

بی‌شک از اقدامات شایسته هیات رئیسه محترم دانشگاه حمایت و مساعدت مالی مقتضی جهت اسکان دانشجویان در خوابگاه خودگردان مناسب شأن دانشجویان بوده تا از این طریق ضمن کاهش فشار مالی بر دانشجویان متقاضی خوابگاه، اطمینان از برخورداری دانشجویان از امنیت و امکانات کافی نیز به دست آید.

به‌ویژه با منظور داشتن ظرفیت بسیار پایین خوابگاه‌های ملکی این دانشگاه در مقایسه با دانشگاه‌های هم‌تراز در سطح کشور که خود توجه مسئولین امر و نیز خیران استان را می‌طلبد.

این شورا به عنوان نمایندگان صنفیِ قانونی و رسمی دانشجویان دانشگاه و با توجه به رسالت خویش جهت حمایت و نظارت بر حفظ حقوق این صنف، بر خود لازم می‌داند موارد ذیل را به اطلاع عموم مسئولین گرامی برساند.

طبق روال هرساله، دانشجویان با معرفی‌نامه‌ای از جانب دانشگاه علوم پزشکی گیلان، قرارداد یک ساله (لغایت تیر ۹۷) با خوابگاه نرگس منعقد کرده‌اند. بدیهی‌ است امتناع دانشگاه از ادامه همکاری با این خوابگاه (آن هم در شرایطی که دانشجویان رضایت کامل از خدمات دریافتی دارند) خسارات مالی و روانی برای دانشجویان بدنبال خواهد داشت. به جد انتظار می‌رود مسئولین امر آسایش و رضایت دانشجویان را بر هر رابطه و ضابطه‌ای ارجح بدانند.

بدیهی‌ است چنانچه تصمیمی بر تغییر خوابگاه طرف قرار داد وجود دارد ،می‌بایست پس از اتمام تاریخ قرارداد داخلی دانشجویان (تیر ۹۷) و آن هم با خوابگاهی هم‌کفو و نه با سطح خدمات و آمادگی قبلی پایین‌تر صورت پذیرد.

از تمامی مسئولین امر دانشگاهی و استانی دخیل در این امر تقاضا داریم، چون گذشته تامین رفاه و آسایش در شان دانشجویان علوم پزشکی گیلان را اولویت قرار داده و مانع ایجاد فشار روانی و مالی نابجا بر دانشجویان گرامی شوند؛ در غیر اینصورت مسئولیت تبعات احتمالی چنین تصمیماتی بر عهده‌ مسئولین دانشگاه است.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری دانشجو، تاریخ انتشار: 15 بهمن 1396، کدخبر: 664700، www.snn.ir

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
خوابگاهی
Iran, Islamic Republic of
۰۷:۲۲ - ۱۳۹۶/۱۱/۱۷
0
0
بعضی از خوابگاه های دانشجویی اییینقد بد و بی امکانات هست که حد نداره.ما چند بار به رییس دانشگاهمون گفتیم اگه فک میکنید کامله خوابگاه یک شب بیاید اینجا زندگی کنید...حتی یکبار هم قبول نکردن بیان و وضعیت اتاق و ...ببینن
ا.ف75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین