پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۱۹۹۷
تاریخ انتشار : ۱۷ مهر ۱۳۹۵ - ۲۱:۰۵
این نامه اعتراضی به همراه امضای دانشجویان ساکن خوابگاه پسرانه بوستان و پیرو مشکلات متعدد از قبیل:عدم وجود آب گرم ،حداقل امکانات رفاهی نامناسب و… خدمت جنابعالی جهت اطلاع و پیگیری نوشته شده است.
شعارسال: جمعی از دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی گیلان ساکن خوابگاه پسرانه بوستان در نامه ایی اعتراض به رییس امور دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی گیلان از وضعیت نامناسب این خوابگاه انتقاد کردند. در این نامه آمده است:

با عرض سلام و خسته نباشید خدمت جنابعالی این نامه اعتراضی به همراه امضای دانشجویان ساکن خوابگاه پسرانه بوستان و پیرو مشکلات متعدد از قبیل:

عدم وجود آب گرم ،حداقل امکانات رفاهی نامناسب ،بی نظمی مدیران و نیز بی سر و سامان بودن وضع خوابگاه،همچنین کیفیت نامناسب غذا خدمت جنابعالی جهت اطلاع و پیگیری نوشته شده است.

لذا با توجه به مشکلات ذکر شده در بالا، تقاضای پیگیری هرچه سریع تر و رسیدگی به وضع خوابگاه را داریم.در صورت عدم رسیدگی به وضع کنونی و بی اعتنایی به اعتراض دانشجویان خود اقدام کرده و مسئولان بالاتر کشوری را در جریان قرار خواهیم داد.

از خداوند منان مدیرانی با کیفیت و لایق و مسئولیت پذیر را خواستاریم!

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از شبکه اطلاع رسانی راه دانا، تاریخ انتشار: چهارشنبه 14 مهر 1395، کدخبر: 914229، www.dana.ir

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین