پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۲۰۰۲۴
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۲ تير ۱۳۹۸ - ۰۸:۵۸
معاون دانشجویی دانشگاه گیلان با اشاره به بازسازی خوابگاه دخترانه دانشگاه گیلان گفت: خوابگاه‌های دانشگاه گیلان در تابستان امسال میزبان مسافران می‌شود.

شعار سال: حسین افراخته، معاون دانشجویی دانشگاه گیلان با اشاره به تعمیرات خوابگاه‌ها این دانشگاه گفت: زمان استقرار دانشجویان در خوابگا‌ها به اتمام رسیده و با توجه به آماده سازی دانشگاه برای میزبانی المپیاد دانشجویی، تعمیرات گسترده عمرانی، تجهیزاتی و غیره برای خوابگاه‌هایی که قرار است محل استقرار دانشجویان مهمان باشد، آغاز خواهد شد.

افراخته تصریح کرد: تعمیرات خوابگاه‌ها در دو بخش خلاصه می‌شود؛ بخش اول تعمیرات زیر ساختی مانند تعمیرات سیستم‌های لوله کشی، گاز، سیستم‌های سرمایشی و گرمایشی نصب چیلر‌ها است و در بخش دیگر بستر تجهیزاتی، خرید وسایل جدید تعمیرات تجهیزاتی جدید مانند کمد‌ها نقاشی ساختمان خوابگاه‌ها و غیره در دستور کار ما قرار دارد و بخشی از تعمیرات زیر ساختی آغاز شده است.

معاون دانشجویی دانشگاه گیلان تاکید کرد: برای انجام تعمیرات گسترده در دانشگاه به بودجه خیلی زیادی احتیاج داریم؛ اما در مرحله اول با توجه منابع در دسترس ما در حال پیگیری هستیم.

وی گفت: تعمیرات خوابگاهی به دلیل استقرار دانشجویان در اواخر شهریورماه با شروع سال تحصیلی با محدودیت مواجه می‌شود و فقط تابستان را وقت داریم تا تعمیرات را انجام دهیم. با توجه به اینکه در خوابگاه‌های خانم‌ها، منع ورود نیروی پرسنلی و تعمیراتی در زمان استقرار دانشجویان به خوابگاه را داریم، تنها فرصت ما برای آماده کردن خوابگاه‌ها برای المپیاد دانشجویی تابستان جاری است.

افراخته بیان کرد: در سال قبل در یک بازده زمانی کوتاه با توجه به محدودیت‌هایی که برای استقرار دانشجویان خانم داشتیم، بلوک خوابگاه اتقیا ۱ با ظرفیت ۳۰۰ نفر تخریب، مرمت، بازسازی و مقاوم سازی شد که حدود شش میلیارد تومان هزینه در برداشت.

معاون دانشجویی دانشگاه گیلان در ادامه افزود: امسال با پیگیری‌های انجام شده بلوک دو خوابگاه اتقیا خواهران را بازسازی خواهیم کرد؛ قرارداد تخریب قسمت‌های فرسوده انجام شده و همچنین قرار داد باسازی و مرمت آن با استفاده از ساز‌ه های مقاوم سازی در حال انجام است که این خوابگاه با ظرفیت ۳۵۰ نفر در مهرماه در اختیار دانشجویان قرار خواهد گرفت.

وی در ادامه گفت: خوابگاه اتقیا ۲ دخترانه به خاطر امکانات رفاهی و تجهیزات کامل می‌تواند رتبه یک خوابگاه در کشور به خود اختصاص دهد و در تابستان آماده پذیرش مهمان خواهد بود.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری دانشجو، تاریخ 19 تیر 98، کد مطلب: 776871: www.snn.ir


اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۱۲ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۲
0
0
فرهنگیان می توانن استفاده کنن از این امکانات با قیمت ها مناسب تر خیلی ام عالیه
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین