پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 28
کد خبر: ۷۵۶۴۲
تاریخ انتشار : ۲۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۲۲:۵۴
رئیس شبکه بهداشت و درمان بهارستان گفت: با افتتاح بیمارستان امام حسین(ع) و پروژه‌های وابسته به آن و با احداث پروژه‌های در دست احداث سرانه‌های بهداشتی و درمانی این شهرستان که سال‌ها مورد انتظار مردم و مسئولان بود در حال تکمیل است.

شعارسال: دانوش دمیریان، با اشاره به طرح مراقبت از ایدز در بهارستان اظهار داشت: در اجرای طرح مراقبت ایدز در نظام شبکه و توسعه ادغام خدمات بهداشت باروری و اچ‌ای‌وی که از اردیبهشت امسال شروع کردیم اقدامات لازم را انجام داده‌ایم.

وی ادامه داد: این آزمایش از مادران باردار در دوران بارداری در کلیه مراکز و پایگاه‌های تحت پوشش شبکه بهداشت و درمان بهارستان اعم از خصوصی و دولتی به صورت رایگان انجام می‌شود.

رئیس شبکه بهداشت و درمان بهارستان به غربالگری 2500 نفر از جمعیت 30 سال به بالا در بهارستان اشاره کرد و افزود: از زمان اجرای طرح ادغام خدمات بهداشت 2500 نفر با مراجعه به مراکز بهداشتی- درمانی بهارستان غربالگری شدند و پیش‌بینی می‌کنیم تا پایان سال جاری 40 درصد از جمعیت تحت پوشش در این طرح مورد بررسی قرار گیرند.

دمیریان بیان کرد: با هماهنگی‌هایی که با کمیته امداد امام(ره) و اداره بهزیستی انجام دادیم به‌زودی طرح غربالگری برای خانواده‌های 30 سال به بالای این ادارات در غالب ادغام طرح بیماری‌های غیرواگیر در سطح شهرستان آغاز می‌شود.

وی با اشاره به خدمات‌رسانی در حوزه بهداشت و درمان بهارستان بیان کرد: با اجرای طرح تحول سلامت و با تخصیص 25 میلیارد ریال اعتبار و با اهدا زمین از سوی شهرداری‌ها در سطح شهرستان ساخت 6 پایگاه بهداشتی و 2 مرکز جامع سلامت را در ابتدای سال شروع کردیم که به غیر از یک پایگاه که ساخت آن با مشکل روبه‌رو شده، بقیه پایگاه‌ها و مراکز در هفته دولت افتتاح می‌شوند.

رئیس شبکه بهداشت و درمان بهارستان ضمن اشاره به ساخت مرکز مشاوره بیماری‌های رفتاری در بهارستان گفت: طرح و نقشه ساختمان ستاد شبکه بهداشت و درمان شهرستان، مرکز جامع سلامت شهید صبوری سلطان‌آباد و مرکز مشاوره بیماری‌های رفتاری در یک مجتمع سه طبقه آماده شده و با پیگیری‌هایی که انجام می‌دهیم به‌زودی شاهد احداث این پروژه مهم بهداشتی درمانی خواهیم بود.

دمیریان در پایان خاطرنشان کرد: از سال گذشته با افتتاح بیمارستان امام حسین(ع) و پروژه‌های وابسته به آن و با احداث پروژه‌های در دست احداث، سرانه‌های بهداشتی و درمانی این شهرستان که سال‌ها مورد انتظار مردم و مسئولان بود در حال تکمیل است.

سایت شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار: 28مرداد1396، کدخبر: 1495211: www.tasnimnews.com


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین