پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۹۲۴۷۹
تاریخ انتشار : ۲۶ مهر ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۴
اشرف القدره سخنگوی وزارت بهداشت تشکیلات خودگردان فلسطین خبر داد که در جریان بمباران بیمارستان المعمدانی توسط جنگنده‌های صهیونیستی بیش از ۱۰۰۰ نفر به شهادت رسیده و یا زخمی شده اند. القدره تأکید کرد که این اقدام، کشتار دسته جمعی است که در پی این حمله به بیمارستان صورت گرفته است. برخی از منابع خبری تعداد شهدا را بالغ بر ۶۰۰ نفر اعلام کردند. وزارت بهداشت فلسطین ساعاتی پیش آخرین آمار شهدا را بالغ بر سه هزار نفر و افراد زخمی را بالغ بر ۱۲ هزار نفر عنوان کرده بود.

شعار سال: اشرف القدره سخنگوی وزارت بهداشت تشکیلات خودگردان فلسطین خبر داد که در جریان بمباران بیمارستان المعمدانی توسط جنگنده‌های صهیونیستی بیش از ۱۰۰۰ نفر به شهادت رسیده و یا زخمی شده اند. القدره تأکید کرد که این اقدام، کشتار دسته جمعی است که در پی این حمله به بیمارستان صورت گرفته است. برخی از منابع خبری تعداد شهدا را بالغ بر ۶۰۰ نفر اعلام کردند. وزارت بهداشت فلسطین ساعاتی پیش آخرین آمار شهدا را بالغ بر سه هزار نفر و افراد زخمی را بالغ بر ۱۲ هزار نفر عنوان کرده بود.

 

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت فرارو، تاریخ انتشار:۲۶ مهر ۱۴۰۲، کدخبر: ۶۷۴۸۵۹، fararu.com

 
 
 
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین