پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۷۹۹۰۸
تاریخ انتشار : ۲۹ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۵۶
محمود جباروند رئیس انجمن پزشکی گفت: در رشته چشم کسانی بودند که در کار‌های علمی و مدیریتی افراد موفقی بودند. به خاطر این سوابق علمی مثبت و اطمینانی که مسؤولان مملکتی نسبت به آن‌ها پیدا کردند، این افراد را به پست وزارت انتخاب کردند.
شعار سال: محمود جباروند، رئیس انجمن چشم‌پزشکی کشور در پاسخ به این پرسش که «چرا بیشتر وزرای بهداشت بعد از انقلاب چشم‌پزشک هستند؟»، گفت: در رشته چشم افرادی هستند که تلاش‌های بیشتری کرده و رقابت سنگینی را متحمل شده‌اند تا در این رشته موفق شدند؛ کسانی بودند که در کار‌های علمی و مدیریتی افراد موفقی بودند؛ البته زیاد سیاسی نبوده و بیشتر خادم مردم بوده‌اند.

وی افزود: به خاطر این سوابق علمی مثبت و اطمینانی که مسؤولان مملکتی نسبت به آن‌ها پیدا کردند، این افراد را به پست وزارت انتخاب کردند.

رئیس انجمن چشم‌پزشکی گفت: مسأله مهمتر اینکه گروه چشم‌پزشکی زیرمیزبگیر نبودند و همیشه تعرفه‌های پزشکی را رعایت کردند و تنها گروه و مراکزی که با بیمه‌ها همکاری دارند و کاملا در خدمت مردم بودند گروه چشم‌پزشکی هستند.

جباروند اضافه کرد: ما مرکز چشم پزشکی نداریم که با بیمه‌ای قرارداد نداشته باشد و هرکسی که تحت پوشش بیمه تکمیلی و پایه است، مراکز چشم‌پزشکی با آن‌ها قرارداد دارد.


شعار سال، با اندکی تلخیص واضافات برگرفته از پرسون، تاریخ انتشار:۲۹ خرداد ۱۴۰۱، کد خبر: ۴۰۱۹۹۱، purson.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین