پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۸۷۸۲۹
تاریخ انتشار : ۰۱ آبان ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۳
رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان البرز بابیان اینکه در طول مدت سه سال ۱۴۰۰ تخت بیمارستانی به مجموع تخت‌های این استان اضافه شده است، گفت: سه هزار نیرو در البرز استخدام شدند.

شعار سال: حمید درفشی با اشاره به اینکه راه اندازی هر تخت 450 میلیون تومان هزینه در کشور دارد، اظهار داشت: تخت‌های در استان ساخته و تجهیز شده که تجهیز از خرید تخت گران‌تر است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان البرز با بیان اینکه بعد از تجهیز تخت‌ها، نیروهای لازم برای آن‌ها گرفته شده است، ادامه داد: برای یک هزار و 400 تخت، سه هزار نیرو استخدام شده است.

وی با اشاره به اینکه دانشگاه علوم پزشکی بالاترین حجم تولید اشتغال در استان را داشته است، بیان کرد: همه تجهیزات گرفته شده از طریق هیئت امنا انجام شده بدون اینکه پول آن پرداخت شود و ما فقط پول ساخت دادیم و پول تجیهزات را وزارت بهداشت پرداخت کرد.

درفشی با بیان اینکه در حال حاضر پخش‌هایی مانند روانپزشکی، گوارش و سرطان که وجود نداشتند، راه‌اندازی شدند، اضافه کرد: در حال حاضر یک صد تخت روانپزشکی در استان وجود دارد و بخش‌های سرطانی راه‌اندازی شده است.

وی با اشاره به اینکه در استان یک ام‌.آر.آی دولتی وجود نداشت، عنوان کرد: در حال حاضر پنج سیتی اسکن و پنج ام آر آی دولتی در استان البرز وجود دارد.

درفشی با اشاره به اینکه با توجه به جمعیت استان البرز هنوز کمبود وجود دارد، اظهار داشت: اما با این حال استان البرز از طرح تحول سلامت به خوبی استفاده کرده است و در استان اصل سازه‌ها از نو ساخته شد.

وی با بیان اینکه بیمارستان شهید رجایی به صورت کامل با 150 تخت ساخته شده است، افزود: بیمارستان کوثر با 150 تخت در حصارک فعال است و بیمارستان کمالی با 97 تخت قدیمی بود که در حال حاضر 300 تخت فعال داشته و 200 تخت به آن اضافه می‌شود که به بیمارستان 500 تختی تبدیل می‌شود.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان البرز ادامه داد: به بیمارستان باهنر 300 تخت اضافه شده است.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ 20 مهر 96، کد مطلب: 1552022:www.tasnimnews.com


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین