پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۰۹۵۰۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۱ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۸:۳۵
گلباران مزار شهیدان نظرآباد، بازدید تپه تاریخی ازبکی، افتتاح مرکز سیتی اسکن و بهره برداری واحد تولید قطعات سبک بتنی بتلند در روز هشتم دهه مبارک فجر در شهرستان نظرآباد انجام شد.

شعار سال: با حضور محمدعلی نجفی استاندار البرز؛ برات قبادیان، معاونت آموزش و پژوهش و فناوری وزیر صنعت، معدن و تجارت؛ محمود بهمنی، نماینده مجلس و جمعی از مدیران استان، پس از گلباران گلزار شهدای شهرستان نظرآباد و بازدید از تپه تاریخی ازبکی با قدمت نه هزار ساله، مرکز سیتی اسکن تنها بیمارستان شهرستان نظرآباد، افتتاح شد.

در ادامه این بازدید از شهرستان البرز، یک واحد تولید قطعات سبک بتنی و مبلمان شهری بتلند که یکی از بزرگترین خطوط تولید محصولات بتنی با ظرفیت 300 هزار تن در سال است، افتتاح شد.

با کارآفرینان همکاری می کنیم

فرماندار شهرستان نظرآباد از حسن توجه استاندار البرز در خصوص حوزه تولید و اشتغال تقدیر و تشکر کرد.

فلاح نژاد با اشاره به محصولات برتر نظرآباد، تصریح کرد: میزان تولید شیر، قابل توجه است و در بخش کشاورزی، تولید گندم توانسته مقام های خوب کشوری را کسب کند.

فرماندار شهرستان نظرآباد با عنوان اینکه برای استقبال میهمانان نوروزی، مهیا می شویم، افزود: با هماهنگی سازمان میراث فرهنگی و گردشگری، مکان های تاریخی شهرستان، می تواند در جذب مسافران و گردشگران کشور، بستر خوبی ایجاد کند.

وی با قدردانی از کارآفرینان شهرستان نظرآباد، اظهار داشت: فرمانداری در راستای تولید و اشتغال با کارآفرینان همکاری خواهد داشت.

آمادگی البرز در صدور مجوز تولیدی

مدیرکل اداره صنعت، معدن و تجارت، گفت: در صورتی که بازار فروش محصولات واحد مبلمان شهری بتلند، فراهم شود، این کارخانه توانایی تولیدات بیشتر را دارد.

ایرج موفق با یادآوری تسهیل راه اندازی این کارخانه، تصریح کرد: با مجوزی که در استان صادر کردیم، این زمین در اختیار سرمایه گذاری قرار گرفت که با اشتغال 50 نفر به شکل مستقیم و سرمایه 40 هزار میلیارد تومان، راه اندازی شد.

وی ادامه داد: پرسنل این واحد تولیدی در یک شیفت کار می کنند که اگر مجوز تولید تراولز داده شود می تواند با سرعت بالا، عملیاتی گردد.

موفق با یادآوری 55 هزار اشتغال در بخش صنعت و معدن تجارت، گفت: آماده هستیم شرایط تولید و اشتغال کارآفرینان و سرمایه گذاران استان البرز را فراهم کنیم.

جهاد فی سبیل الله، اشتغال است

معاونت آموزش و پژوهش وزیر صنعت، معدن و تجارت، ضمن تبریک به مدیر استان، اظهار داشت: روزی ما کمر همت بستیم که کشور را از تجاوز دشمن، نجات دهیم و امروز جهاد فی سبیل الله، تولید و اشتغال است.

وی افزود: در سرمایه گذاری، تحقیق و پژوهش کار خوبی است و باید از اشتباهات گذشته درس بگیریم و با استفاده از علم و فناوری دانش پژوهان استفاده کنیم.

کشور نیازمند تولید و صادرات است

نماینده مجلس شورای اسلامی، گفت: امروز کشور ما نیاز به تولید دارد و ما برای جدایی از وابستگی باید واحدهای تولیدی را راه اندازی و گسترش دهیم.

محمود بهمنی افزود: درصدی از کارخانه ها با ظرفیت کامل کار نمی کنند و خوشبختانه با تخصیص خوب از طرف دولت کمک می شود که در جهت تولید و صادرات عملکرد خوبی داشته باشند.

وی با اشاره به سرمایه 40 میلیارد تومانی کارخانه بتلند در جذب 50 نفر به کارخانجات فخر ایران اشاره کرد و گفت: این کارخانه روزی تولیدات خود را به آلمان، صادر می کرد لذا همچنان می تواند اشتغال خوبی در استان داشته باشد که باید حمایت شود

وی خاطرنشان کرد: اگر تولیدات به یمت صادرات محور حرکت کند، می توانیم در منطقه به خوبی محصولات خود را در بازار جهانی صادر کنیم و زمینه تولیدات را فراهم کنیم.

بهمنی، گفت: امروز اشتغال در درجه اول اهمیت است و دولت با تسهیلات خود به دنبال سیاست اقتصاد مقاومتی است لذا اگر سرمایه گذاران تمایل داشته باشند از صندوق توسعه کمک خواهیم کرد که واحدهای تولیدی را راه اندازی کنند.

تولیدات بومی صرف توسعه استان شود

استاندار البرز به شهرداران و مسولان حوزه شهری تاکید کرد که برای توسعه مبلمان شهری از تولیدات بومی استان استفاده کنند.

محمدعلی نجفی، گفت: همه باید تلاش کنیم از فرصتی که برای استان های فراهم می شود جهت اعتلای اشتغال و اقتصاد بهره مند شویم.

استاندارالبرز منشا پایداری واحدهای تولیدی را صادرات دانست و گفت: امروز واحدهای تولیدی اگر نگاه صادراتی نداشته باشند پایدار نمی مانند لذا نیاز کشور ما است واردات را در دستور کار تولید قرار دهیم.

نجفی خطاب به مسولان تاکید کرد: این مهم باید در بخش اقتصاد مقاومتی مصوب شود و به معاونان عمرانی نیز ابلاغ شود که این فرصت در استان وشهرستان ها وجود دارد و هیچ کس حق ندارد در حوزه توسعه مبلمان شهری از خارج استان سازه اولیه خریداری کند و شهرداران فقط از سازه های داخلی در زیرساخت های شهری استفاده کنند

نجفی گفت: گام های خوبی در این زمینه برداشته است و دیروز هم در برنامه تلویزیونی از شبکه یک سیما به مردم ایران اعلام کردم که در استان البرز از نظر استفاده از منابع تسهیلات اعتباری استان اول کشور هستیم و از رتبه بیست و هفتم به جایگاه اول رسیدیم.

وی بیان کرد: این امر نیز جز با دست توانای تولید کننده محقق نشده است.

نجفی با بیان اینکه البرز امکانات فراوانی برای جذب منابع دارد و این امکان برای بهبود کسب و کار ارتقا پیدا خواهد کرد؛ ادامه داد: فرصت فراوانی برای استان ایجاد شده و در بحث تسهیلات و بخصوص نوسازی و ساخت صنایع و تجهیزات آلات ایرانی باید کمک بیشتری صورت گیرد.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایلنا، تاریخ 19 بهمن 96، کد مطلب: 591868: www.ilna.ir


اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
United States
۱۶:۱۴ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۶
0
0
خب خداروشکر که از این شهرستان هم بالاخره بازدید به عمل اومد! چون تو ایران تا وقتی مسئولی به بازدید نره هیچ اتفاقی نمیفته
ا.ف75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین