پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۰۸۹۵۴
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۸ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۲
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اردبیل گفت: در تولید محصول استراتژیک گندم علاوه بر تامین نیازاستان دو برابر نیز مازاد تولید داریم.

شعارسال: معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اردبیل گفت: در تولید محصول استراتژیک گندم علاوه بر تامین نیازاستان دو برابر نیز مازاد تولید داریم.

بهروز ندایی ظهر امروز در آئین کلنگ زنی شروع علمیات اجرایی ناحیه آبیاری تحت فشار پایاب اراضی سد عمارت در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با تلاش کشاورزان استان در تولید محصول استراتژیک گندم علاوه بر تامین نیاز استان دو برابر نیز مازاد تولید داریم.

وی گفت: سه برابر نیاز بذری در استان افزایش تولید داریم و این نشان دهنده عملکرد مثبت و قابل توجه مجموعه جهاد کشاورزی استان است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اردبیل تصریح کرد: در زمینه تولید گوشت قرمز و سفید جزء 5 استان برتر کشور هستیم و تمامی این موفقیت‌ها را مدیون سعی و اهتمام تولیدکنندگان و دست اندرکاران بخش کشاورزی می‌دانیم و امید واریم طرحی که امروز کلنگ‌زنی شد موجبات رشد و شکوفایی بخش کشاورزی را بیش از پیش فراهم آورد.

وی بیان کرد: کلنگ‌زنی و شروع عملیات اجرایی احداث شبکه اصلی و فرعی آبیاری تحت فشار پایاب سد عمارت موسوم به ناحیه بران یکی از ارزشمند‌ترین و شاخص‌ترین طرح‌های عمرانی و زیربنایی است که بعد از انقلاب شکوهمند جمهوری اسلامی در استان در حال انجام است و یکی از شاخصه‌های مهم آن این است که مجریان با محدودیت اعتبار روبرو نیستند و از طرف دیگر دامنه تاثیرگذاری این طرح در بهبود وضعیت اقتصادی زارعین منطقه بسیار چشمگیر خواهد بود.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری فارس، تاریخ انتشار: 18 بهمن 1396، کدخبر: 13961118001359، www.ardabil.farsnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۰:۵۵ - ۱۳۹۶/۱۱/۱۹
0
0
خداروشکر استان های ترک زبان ما واقعا تو تولید و کارافرینی پیشتازن
ا.ف75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین