پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۷۰۳۸۸
تاریخ انتشار : ۲۵ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۷
اکبر بهنامجو روز ۲۴ بهمن در بازدید از پروژه راه آهن اردبیل اظهار کرد: به رغم مشکلات کرونا در سطح کشور و استان اردبیل کارگاه‌های عمرانی و آبادانی استان طبق پروتکل‌های بهداشتی فعالیت خود را آغاز کردند تا عملیات ریل‌گذاری راه آهن اردبیل – میانه از سمت اردبیل شروع شود.

شعار سال :اکبر بهنامجو روز ۲۴ بهمن در بازدید از پروژه راه آهن اردبیل اظهار کرد: به رغم مشکلات کرونا در سطح کشور و استان اردبیل کارگاه‌های عمرانی و آبادانی استان طبق پروتکل‌های بهداشتی فعالیت خود را آغاز کردند تا عملیات ریل‌گذاری راه آهن اردبیل – میانه از سمت اردبیل شروع شود.
وی خاطرنشان کرد: پیمانکاران کار خود را به صورت جدی شروع کردند و کار خرید تجهیزات و امکانات و همچنین ریل آغاز شده و به سرعت به استان منتقل می‌شود که همچنین خریدها از استان‌های دیگر به ویژه استان اصفهان انجام می‌شود.
استاندار اردبیل افزود: پیش‌بینی‌ می‌کنیم در دو ماهه اول امسال هر ماه 7 کیلومتر ریل‌گذاری و نصب تجهیزات انجام شود که در ماه‌های بعدی این رقم را تا دو برابر افزایش خواهیم داد.
بهنامجو ادامه داد: تامین اعتبار پروژه راه آهن اردبیل در سال گذشته آغاز شده و امسال نیز 800 میلیارد تومان به پروژه راه آهن اردبیل منابع جدید تزریق می‌شود.
وی گفت: در سال 99 پروژه راه آهن اردبیل – میانه با سرعت ادامه خواهد داشت و پیش‌بینی می‌کنیم در چهار ماهه ابتدایی سال 1400 راه آهن اردبیل افتتاح شده و مردم استان سوت قطار را بشنوند.
رئیس شورای اداری استان اردبیل با بیان اینکه از سمت میانه به اردبیل نیز عملیات ریل‌گذاری آغاز خواهد شد، تصریح کرد: همزمان با این اقدام عملیات اجرایی چندین پروژه بزرگ شروع شده و امیدواریم با تلاش مهندسان و پیمانکار پروژه در این قطعات نیز عملیات اجرایی با سرعت ادامه یابد.
بهنامجو گفت: تاکنون برای راه آهن اردبیل – میانه 1500 میلیارد تومان سرمایه‌گذاری انجام شده و بعد از این نیز به یک هزار و 300 میلیارد تومان اعتبار دیگر نیاز داریم که 800 میلیارد آن امسال تامین خواهد شد.
وی خاطرنشان کرد: اتصال راه آهن اردبیل – میانه به شهرک صنعتی در حال طراحی و مطالعه است که با مشارکت منطقه ویژه اقتصادی و شهرک صنعتی عملیات اجرایی آن آغاز خواهد شد.
استاندار اردبیل از اتصال راه آهن اردبیل به میانه از اردبیل به پارس‌آباد و خط ریلی آذربایجان و اتصال به روسیه نیز خبر داد و اظهار کرد: عملیات اجرایی این پروژه‌ها نیز با تخصیص اعتبار مناسب آغاز خواهد شد و انتظار می‌رود در سالجاری بخش عمده‌ای از این تعهدات به انجام برسد.
بهنامجو پیشرفت پروژه راه آهن اردبیل – میانه را 60 درصد اعلام کرد و گفت: 30 درصد از عملیات ریل‌گذاری و 10 درصد روسازی پروژه باقی مانده که امیدواریم تا تیرماه سال آینده به انجام رسیده و مردم استان تا سال 1400 سوت قطار را بشنوند.

شعار سال، با اندکی تخلیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایسنا،تاریخ 24 فروردین 1399، کدخبر:99012413873، www.isna.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین