پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۰۸۸۷۲
تاریخ انتشار : ۰۱ خرداد ۱۳۹۸ - ۰۳:۰۹
سرمربی تیم قایق‌رانی کانو ایران گفت: دریاچه طبیعی شورابیل یک قابلیت بی‌نظیر برای اردوهای قایق‌رانی در کشور است.

شعارسال: سرمربی تیم قایق‌رانی کانو ایران اظهار کرد: دریاچه طبیعی شورابیل یک قابلیت بی‌نظیر برای اردوهای قایق‌رانی در کشور است که ما نیز این دریاچه را برای اردوی آماده‌سازی تیم ملی قایق‌رانی کانو و کایاک ایران برای مسابقات جهانی مجارستان برگزیدیم.

الیاس اقلیمی گفت: اگر از دریاچه طبیعی شورابیل استفاده‌های درست و بهینه‌ای صورت پذیرد و امکانات قایق‌رانی آن افزایش یابد قطعا این دریاچه یکی از بهترین کمپ‌ها برای اردوهای تیم‌های مختلف در سطح کشور خواهد بود.

وی با اشاره به اینکه از نظر مساحت پارو زنی نیز می‌توان در این دریاچه ۶ کیلومتر تمرین کرد تصریح کرد: ورزشکاران تیم قایق‌رانی از ابتدای اردو که از تاریخ ۱۵ اردیبهشت آغاز شده توانسته‌اند در این دریاچه بیش از ۳۴۰ کیلومتر پارو زده و تمرینات لازم را انجام دهند و مطمئنا این مجتمع برای تمرینات استقامتی ورزشکاران تیم ملی قایق‌رانی نیز بسیار مفید بوده است.

سرمربی تیم ملی قایق‌رانی کانو ایران با اشاره به آب و هوای خنک اردبیل بیان داشت: باتوجه به اینکه آب و هوای شهر اردبیل در روزهای بهار وتابستان نسبت به سایر شهرهای کشور معتدل است، برای اردوی آماده‌سازی تیم قایق‌رانی مناسب ارزیابی می شود.

اقلیمی از جبران مشکلات تمرینی تیم‌ در زمستان صحبت کرد و گفت: پارو‌زنی آن هم ۳۴۰ کیلومتر یک رِنج عالی برای یک ورزشکار است که ورزشکاران برتر دنیا آن را انجام می‌دهند و ما نیز امیدواریم این تمرینات و اردو برای آماده‌سازی تیم برای مسابقات مجارستان و کسب سهمیه ارزشمند المپیک تاثیرگذار باشد.

وی یکی دیگر از مزایای حضور تیم ملی قایق‌رانی در اردبیل را آموزش و آماده‌سازی ورزشکاران هیات قایقرانی اردبیل دانست و گفت: امیدواریم تیم قایقرانی استان اردبیل بتواند در مسابقات و میادین قهرمانی کشور حضور یافته و نتایج خوبی را کسب کند.

سرمربی تیم ملی قایق‌رانی کانو ایران در پاسخ به این سوال که رقبا را چگونه ارزیابی می‌کند، گفت: مسابقات جهانی مجارستان، برای کسب سهمیه المپیک در اواخر مرداد ماه برگزار می‌شود و تمامی تیم‌ها با قدرت تمام وارد این مسابقات می‌شوند.

اقلیمی ادامه داد: در کنار چین، قزاقستان و ازبکستان که در جهان مدعی هستند اکنون وضعیت کره و ژاپن هم خوب است و ما حریفان بسیار قدرتمندی داریم و باید همه مربیان، مسؤولان فدراسیون و ورزشکاران دست به دست هم بدهند تا در این مسابقات موفق شویم و سهمیه حضور در المپیک را که همه‌ی کشورها برای کسب آن تلاش می‌کنند به‌دست آوریم.

سایت شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری فارس، تاریخ انتشار: 31اردیبهشت1398 ، کدخبر: 13980231000179: www.farsnews.com


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین