پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۰۱۸۰۰
تاریخ انتشار : ۱۱ دی ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۸
استاندار اردبیل گفت : تلاش می شود پروژه پل قدس اردبیل تا پایان سال آینده به بهره برداری برسد.

شعارسال:  اکبر بهنام جو در بازدید از عملیات اجرایی پروژه پل قدس گفت: لذت و ارزش فعالیت و خدمت زمانی برای مردم قابل لمس است که پروژه های در حال احداث قبل از موعد مقرر به پایان برسد و می توان پل قدس را باجدیت تا پایان سال آینده تکمیل و افتتاح کرد.

وی افزود: یکی از مطالبات اصلی مردم اتمام هرچه زودتر پل قدس است که نیاز است در این زمینه شهرداری و شورای شهر اردبیل اقدامات اساسی را انجام داده و زیرساخت های ضروری این پروژه را تامین کنند.
استاندار اردبیل با اشاره به اینکه پروژه پل قدس یکی از پروژه‌های بزرگ شهر اردبیل محسوب می‌شود، افزود: با فازبندی پل قدس در پروسه زمانه فصل به فصل می توان گام بزرگی در کاهش ترافیک شهری برداشت و مردم را برای کاهش تراکم ترافیک امیدوار کرد.
بهنام جو با بیان اینکه انتظار می رود شهرداری و شورای شهر با جذب اعتبارات و تامین منابع مالی مورد نیاز، مردم را خوشحال کنند افزود: باید کارگاه های پل قدس به طور همه جانبه فعال شود و پیمانکاران این پروژه نیز با اهتمام و جدیت هرچه تمام تر در زمان مقرر و فعالیت شبانه روزی کارهای خود را پیش ببرند.
استاندار اردبیل هم چنین در بازدید از پروژه های در حال احداث شهرداری گفت: دریاچه شورابیل یکی از دریاچه های منحصربفرد کشور است و توسعه زیرساخت های این دریاچه نقش اساسی در ماندگاری مسافران و گردشگران در استان دارد.
بهنام جو با بیان اینکه هتل سازی، ایجاد فضای جانبی و راه اندازی نمایشگاه در این محدوده به رونق اقتصادی اردبیل کمک می کند، افزود: زندگی نیمی از جمعیت استان در شهر اردبیل است و لازم است بحث گردشگری و فضای سبز بطور جدی برنامه ریزی و پیگیری شود.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاریصداوسیما ، تاریخ انتشار 10 دی 96، کد خبر:1970933 ، www.iribnews.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین