پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۵۶۶۰۹
تاریخ انتشار : ۰۶ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۷
مصاحبه با مهندس ملکی نماینده فعلی مجلس شورای اسلامی پیش از انتخابات 94.

شعار سال: 

جناب آقای مهندس ملکی با توجه به اینکه از مدت ها پیش در رسانه ها به عنوان چهره برتر و مطرح در عرصه انتخابات پیش رو هستید آیا حضورتان در انتخابات قطعی است یا خیر؟

از یک سال پیش افراد موثر و معتمد شهرمان با حضور دردفتر اینجانب در تهران برای کاندیدا شدن در انتخابات رسما از بنده دعوت می نمودند اما اینجانب بنا به دلایل مختلف که شاید گفتن آن در اینجا مصلحت نیست اعلام آمادگی نمیکردم . منتها در عید نوروز امسال وقتی در مشکین شهر حضور چند روزه ای داشتم از سوی افراد زیادی که نسبت به اینجانب محبت داشته اند موضوع حضور درانتخابات به دفعات مورد تاکید قرار گرفت و در جراید و رسانه های حقیقی و مجازی نیز به گونه ای این ابراز محبت بروز و ظهور پیدا می کرد.

در نهایت بعد از بررسی و مطالعات جوانب امر خودم را در بین دو سئوال قرار دادم اول اینکه آیا سلامت جسمی و امنیت روحی و روانی شخصی اولویت دارد یا در مورد درخواست مردم نجیب منطقه مشگین شهر پاسخ مثبت بدهم؟ سوال دوم و از همه مهمتر در صورت حضور یا عدم حضور قضاوت تاریخ و مردم منطقه در مورد من چه خواهد بود؟

بعد از مشورت های مختلف با افراد امین و صاحب نظر تصمیم گرفتیم در صحنه انتخابات حضور فعال داشته باشیم.

ـ اینک که برای حضور در صحنه انتخابات اعلام آمادگی کرده اید نسبت به هجمه های مغرضانه که برخی سایت های خبری شهرستان و رسانه های محلی داشته و خواهند داشت چه نظری دارید؟

ـ کثرت جراید و رسانه های حقیقی و مجازی فی النفسه به عنوان عامل تنویر افکار عمومی مورد استفاده قرار می گیرند اما برخی از آنها هدفشان مسموم کردن فضای اجتماعی شهر می باشد. به نظر می رسد اینها مرز بین نقد منصفانه و تخریب را یا نمی دانند یا اینکه ازسوی اشخاص مغرض و بی تقوا هدایت می شوند. آنهایی که از روی نا اگاهی قلم زهراگین به دست می گیرند با ایجاد ارتباط و ارائه برنامه و مطالب روشن قابل اصلاح و تغییرهستند ولی آنهایی که هدایت شده با قلم زهر آلود افکار عمومی را مسموم می کنند به هیچ وجه تغییرپذیر نیستند. لذا نباید به اینگونه قلم فرسایی های مسموم اعتنا کرد.

ـ جناب آقای مهندس ملکی، با توجه به اینکه از بدو ورود به صحنه انتخابات مشگین شهر (سال ۷۸،دوره ششم)شعارها و برنامه های شما نسبت به سایر کاندیداها متمایز بوده و بیشتر تاکید برمحور توسعه اقتصادی منطقه و ایجاد تغییرات اساسی در بافت شهری با صنایع کشاورزی ،گردشگری،صنایع مکانیکی و معرفی صنایع دستی بوده است، آیا در راستای برنامه قبلی حرکت خواهید کرد یا برنامه های کامل و جامع تری خواهید داشت؟

امروزه به مدد ارتباطات، جهان به صورت دهکده ای در آمده است . با نگاه بسته و بدون در نظرگرفتن پیشرفت علوم و فنون جهان معاصر و عدم همسویی با آن ، رسیدن به توسعه اقتصادی میسر نخواهد بود.

لذا اعتقاد دارم با لحاظ کردن جمعیت کشور و منطقه و شهرستان ، ایجاد اشتغال و حل و فصل بیکاری ، بدون توجه به ابزار توسعه ممکن نخواهد شد. ابزار توسعه عبارت است از بالا بردن بهره وری از نعمت های خدادادی در زمین، کشف استعدادهای منطقه مشکین شهر که از روز اول از اهداف اساسی اینجانب بوده است. استعداد مشکین شهر به ترتیب اولویت در زمینه گردشگری ، صنایع دستی، صنایع کشاورزی، صنایع معدنی و مکانیکال است. ما با این باور برنامه های خود را ارائه دادیم و در دوره نمایندگی مردم در مجلس نیز ضمن توجه به ایجاد زیرساخت ها برطبق اولویت های فوق الذکر اقدام نمودیم که درکتاب خدمت بی منت فعالیت های انجام شده بصورت مشروح آمده است . اینک بعد از گذشت قریب به یک دهه با درک بهتر واقعیت های جامعه و شهرستان ، برنامه های کاملتری را تدوین کرده ایم. درصورت توفیق استقرار در سنگر خدمت گذاری مردم، مصمم تر از قبل نسبت به اجرای برنامه ها اقدام خواهیم کرد.

ـ ارزیابی شما از انتخابات اسفند ۹۴ چه می باشد؟

باور من این است که این دوره فعالیت انتخاباتی زودتر از دوره های قبلی شروع شده است. اما اگر منظور شما از ارزیابی موقعیت کاندیداها و شرایط آنها باشد، به نظرم هنوز زود است . چون تنور انتخاباتی خیلی داغ نشده است در ضمن اگر من بخواهم در مورد کاندیداها نظر بدهم شاید مناسب نباشد.

بهتر است این سئوال را از مردم بپرسید، زیرا مردم قضاوت نهایی را خواهند کرد .

با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از پایگاه خبری تحلیلی خیاونیوز، تاریخ 31 مرداد 94، کد مطلب: 21729: www.khiav-news.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین