پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۰۴۳۷۲
تاریخ انتشار : ۲۵ دی ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۱
استاندار اردبیل گفت: مهندسان باید برای حل مشکلات شهری ایده داشته باشند.

شعار سال: اکبر بهنام‌جو در نشست با اعضای هئیت مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان گفت: مهندسان عضو سازمان نظام مهندسی ساختمان در زمینه های مختلف شهرسازی ، ترافیک شهری و نارسایی های موجود مسوول هستند و باید در هر زمینه ایده و اندیشه بلند مدت داشته باشند.

وی افزود: به حضور مهندسان سازمان یافته فنی در زمینه ترسیم و ارایه نظرات راهبردی اعتقاد دارم و باید معضلات و گره های موجود شهری به دست کارشناسان ساختمان باز شود.

استاندار اردبیل تصریح کرد: مهندسان باید احساس مسولیت کنند و نسبت به توسعه متوازن شهری دغدغه داشته باشند که جامعه به این پتانسیل عظیم نیاز مبرم دارد.

وی ادامه داد: یکی از مباحث و مشکلات شهری، ترافیک سنگین در فصول گرم سال است، مسوولین باید از علم و تکنیک مهندسان نظام مهندسی بهره برده و به این پتانسیل ارزش و احترام قایل شوند.

بهنام جو خاطرنشان کرد: سازمان نظام مهندسی می تواند در مجمع عمومی با ارایه طرح تشکیل کمیته ایده و اندیشه نو از نظرات دیگران استفاده کند و جایگاه واقعی خود را ارتقا دهد.

وی گفت: مهندسان سرمایه اجتماعی و سازندگی در جامعه هستند، نظام مهندسی می تواند پل ارتباطی در زمینه عمران و توسعه شهری بین مردم و دولتمردان باشند.

بهنام جو افزود: طراحی المان‌های متناسب شهری و نماهای ساختمان‌های شهر از هنر و ایده‌های اعضای این سازمان است و وقتی یک شهر تاریخی و گردشگری مورد نظر مسافران برای بازدید قرار می‌گیرد باید المان های شهری و نمای ساختمان‌ها متناسب با تاریخ و گردشگری طراحی شود و مسافر تفاوت را در بافت شهر تاریخی احساس کند.

وی افزود: مهندسان در راستای اشتغالزایی فراگیر از فرصت به دست آمده استفاده کنند و برای اخذ تسهیلات لازم طرح‌های خود را در زمینه‌های توسعه گردشگری و فنی به بانک‌های عامل ارایه دهند. سازمان نظام مهندسی برای نوسازی بافت‌های فرسوده، مقاوم‌سازی و مرمت باید ایده خود را ارایه دهد تا خدایی ناکرده در مواقع بلایای طبیعی و بحران دچار خسران و ضرر نشویم.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته ازخبرگزاری کار ایران ، تاریخ انتشار 23دی 96، کدمطلب:581652، www.ilna.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین