پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۰۳۰۴۵
تاریخ انتشار : ۱۷ دی ۱۳۹۶ - ۲۰:۳۵
با یک برند مشخص و شعار فراگیر، "اردبیل 1400 "را برای میزبانی رویدادهای مختلف ملی، جهانی و بین‌المللی در منطقه معرفی می‌کنیم.

شعار سال: استاندار اردبیل گفت: با یک برند مشخص و شعار فراگیر، "اردبیل 1400 "را برای میزبانی رویدادهای مختلف ملی، جهانی و بین‌المللی در منطقه معرفی می‌کنیم.

اکبر بهنام‌جو در حاشیه جلسه کارگروه میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری در استانداری اردبیل در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: در قالب جشنواره زمستانی در سرعین که باید نمونه آن در سایر شهرها نیز برگزار شود با نوآوری و ابتکارات جدید می‌توان زمینه برگزاری متنوع و جذاب این جشنواره‌ها را فراهم آورد.

وی به مشارکت دستگاه‌های اجرایی استان در برگزاری شایسته و آبرومند یازدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری در تهران اشاره و خاطرنشان کرد: در غرفه استان اردبیل با 104 مترمربع غرفه داخلی و 100 مترمربع فضای آزاد سعی خواهیم کرد تنوع و جذابیت‌های گردشگری استان اردبیل را در معرض دید قرار دهیم.

استاندار اردبیل به تعیین شعار اردبیل 1400 برای رسیدن به یک توسعه پایدار دو توانمندی در بخش‌های مختلف اشاره کرد و افزود: با انتخاب یک مشاور زبده و تعیین یک برند خاص با محوریت اردبیل 1400 تلاش خواهیم کرد تا استان اردبیل را در همه بخش‌ها به اهداف قابل قبول سوق دهیم.

بهنام‌جو بیان کرد: برگزاری نمایشگاه نظیر نمایشگاه گردشگری تهران فارغ از کمیت‌ها فرصت خوبی است تا کیفیت گردشگری استان اردبیل را برای جذب گردشگران و سرمایه‌گذاران بهتر معرفی کنیم که قطعا باید از این فرصت برای معرفی جشنواره زمستانی، گردشگری عشایری و بوم‌گردی باید بهره بگیریم.

وی اضافه کرد: باید سرمایه‌گذارانی که به دلایلی از این استان رفته‌اند دوباره با امیدواری به سر پروژه‌های خود بازگرداند و در کنار آن ما نیز تلاش می‌کنیم تا از خط اعتباری تسهیلاتی که دولت تدبیر و امید ارائه می‌کند در حمایت از بخش گردشگری بیشتر استفاده کرده و بهره ببریم.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته ازخبرگزاری دانشجویان ایران ، تاریخ انتشار 17دی 96، کدمطلب:96101708730، www.isna.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین