پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۰۲۰۶۳
تاریخ انتشار : ۱۲ دی ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۸
رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان مشگین شهر از تصویب 11 طرح اشتغال زایی گردشگری و صنایع دستی در این شهرستان خبر داد.

شعارسال: رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان مشگین شهر از تصویب 11 طرح اشتغال زایی گردشگری و صنایع دستی در این شهرستان خبر داد.

محرم جعفری با اعلام این خبر افزود: طرح‌های ذکر شده در قالب طرح اشتغال فراگیر بررسی و تصویب شده است بطوریکه این طرح‌ها فرصت اشتغال 240 نفر را فراهم خواهد ساخت و تسهیلات مصوب آن 10 میلیارد و 500 میلیون تومان است.

رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان مشگین شهر تصریح کرد: در راستای تحقق منویات رهبری و تحقق بخشیدن به شعار سال تمامی دستگاه‌ها از جمله میراث فرهنگی به دنبال اجرای طرح های اشتغال زا است.

وی اضافه کرد: ایجاد اشتغال فراگیر نیز به منظور غنی سازی اقتصاد منطقه و فراهم ساختن فرصت های شغلی عملیاتی می شود و امید می رود با اجرای طرح‌های ذکر شده، اشتغال پیش بینی شده محقق شود.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایسنا، تاریخ انتشار: 12 دی 1396، کدخبر: 96101206167، www.isna.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین