پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۰۵۵۹۴
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۲ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۴
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اردبیل گفت:از ابتدای آذرماه امسال تاکنون تعداد یک هزار و ۱۰۴ طرح اشتغال فراگیر با اشتغالزایی هفت هزار و ۸۹۴ نفر به بانک‌های عامل استان معرفی شده‌اند.

شعار سال: قاسم رحیمی صبح امروز در جلسه بررسی روند اجرای طرح اشتغال فراگیر در استان اردبیل اظهار داشت: از ابتدای آذرماه امسال تاکنون تعداد یک هزار و 104 طرح با میزان تسهیلات 451 هزار و 300 میلیون تومان از محل اعتبارات طرح اشتغال فراگیر و اشتغالزایی هفت هزار و 894 نفر به بانک‌های عامل استان معرفی شده است.

وی افزود: تعداد 82 جلسه کمیته فنی شهرستانی به ریاست فرماندارن و دبیری ادارات تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان‌های تابعه در سطح شهرستان‌ها تشکیل شده که از تعداد یک هزار و 727 طرح مورد بررسی قرار گرفته، تعداد یک هزار و 464 طرح با تسهیلات مورد نیاز و با اشتغالزایی 10 هزار و 587 نفر مورد تصویب قرار گرفته و به دبیرخانه کارگروه تخصصی اشتغال استان مستقر در اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان واصل شده است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اردبیل گفت: کمیته فنی ذیل کارگروه تخصصی اشتغال استان با برگزاری 10 جلسه به بررسی یک هزار و 241 طرح اقدام کرده و از این تعداد تاکنون تعداد یک هزار و 104 طرح مورد تصویب کمیته فنی استانی قرار گرفته است.

رحیمی با اشاره به اینکه بیشترین تعداد طرح‌های تصویب شده مربوط به طرح های حوزه جهاد کشاورزی با 875 طرح و اشتغالزایی یک هزار و 700 نفر است، تصریح کرد: طرح‌های حوزه سازمان صنعت، معدن و تجارت بیشترین مبلغ را با تعداد 136 طرح و اشتغالزایی چهار هزار و 407 نفر شامل می‌شود.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اردبیل بیان کرد: حوزه میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان در رتبه سوم دریافت این تسهیلات با تعداد 60 طرح و با اشتغالزایی یک هزار و 700 نفر قرار دارند که انتظار می‌رود با بررسی‌های لازم زمینه برای ارائه هر چه زودتر این تسهیلات فراهم شود.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته ازخبرگزاری تسنیم ، تاریخ انتشار 1بهمن 96، کدمطلب:1633752، www.tasnimnews.com


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
United States
۱۹:۲۲ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۶
0
0
این طرح که به بانک عامل فرستاده میشه باید چه پروسه ای رو طی کنه تا به نتیجه کامل و نهاییش برسه؟
ا.ف75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین