پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۰۸۴۵۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۶ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۸
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی لرستان گفت: طرح شناسایی و پالایش بیکاران لرستان با هدف رده بندی میزان مهارت و بکارگیری آنها متناسب با نیاز بنگاه های اقتصادی آغاز شده است.

شعار سال: علی آشتاب افزود: این طرح هم اکنون با همکاری فرمانداران، بخشداران، دستگاه های اجرایی و دهیاران زیرنظر معاونت هماهنگی امور اقتصادی و منابع انسانی استانداری و دبیرخانه اشتغال استان آغاز شده است تا بتوان از این طریق به بانک اطلاعاتی از بیکاران و جویندگان کار در استان دست یافت.
وی گفت: با اجرای این طرح می توان به شناسنامه ای دقیق از وضعیت بیکاران از نظر سطح تحصیلات، میزان مهارت، سن، جنسیت و سایر مشخصات لازم دست یافت تا درصورت نیاز هر بنگاه اقتصادی و یا واحد تولیدی به نیروی کار، بتوان متناسب با نیاز همان واحد، نیروی کار با تحصیلات، مهارت و سایر ویژگی های متناسب را معرفی کرد.
آشتاب با اشاره به توزیع فرم های مخصوص این طرح افزود: افراد متقاضی نباید هیچ وجهی بابت تکمیل این فرم ها پرداخت کنند و در صورت هرگونه شکایت و طرح سوال با شماره تماس ۳۳۲۲۳۱۸۱ تماس بگیرند.
وی درخصوص طرح اشتغال فراگیر نیز اظهار کرد: طرح های متقاضیان استفاده از تسهیلات طرح اشتغال فراگیر باید علاوه بر داشتن مجوز از دستگاه های اجرایی تخصصی در شمار رسته های اولویت دار استان قرار داشته باشند.
وی افزود: طرح ها باید در رسته اولویت های استان از جمله در رسته های کشاورزی همچون گیاهان دارویی، دامداری، فرآوری و بسته بندی محصولات کشاورزی و یا در بخش خدمات و گردشگری و صنایع دستی و در بخش صنعت شامل طرح های تولیدی چرم، کیف و کفش و متناسب با ظرفیت های استان باشند.
آشتاب داشتن توجیه فنی، مالی و اجرایی را لازمه اجرای طرح ها برای تایید شدن از سوی کمیته فنی دانست و گفت: طرح های فاقد توجیه معتبر فاقد ارزش هستند.
وی با اشاره به تخصیص چهار هزار و ۶۳۰ میلیارد ریالی تسهیلات اشتغال فراگیر استان لرستان افزود: تاکنون دو هزار میلیارد ریال آن به بانک ها ابلاغ شده است.
وی درخصوص طرح اشتغال مناطق روستایی و عشایر در استان لرستان اظهار کرد: تاکنون حدود دو هزار و ۹۰۰ نفر در بخش های مختلف صنعت، کشاورزی و خدمات در سامانه طرح اشتغال روستایی و عشایر استان ثبت نام کرده اند که البته بعد از بررسی و در صورت دارا بودن شرایط لازم و تایید در کمیته فنی به بانک معرفی می شوند.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت خبری تحلیلی پرسنا، تاریخ 11 بهمن 96، کد مطلب: -: www.porsna.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
حمزه
Iran, Islamic Republic of
۲۲:۴۴ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۰
0
0
این طرح خوبه ولی بهتر بود به صورت اینترنتی انجامش میدادن تا در همه جا و به سرعت این لیست بتونه در اختیار کسایی که به نیروی کار نیاز دارن قرار بگیره
ا.ف75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین