پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۰۲۹۱۰
تاریخ انتشار : ۱۷ دی ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۵
فاز اول بزرگترین کارخانه شیرالات بهداشتی خاورمیانه در گرمی با برند تجاری " قهرمان" افتتاح و به بهره برداری رسید.

شعار سال: معاون پارلمانی رئیس جمهور در مراسم افتتاح این طرح گفت: راهبردی‌ترین و مهم‌ترین برنامه دولت ایجاد اشتغال است و ما از همه مدیران استان اردبیل خواهشمندیم فضا را برای ایجاد اشتغال فراهم کنند.

حسینعلی امیری افزود: امروز ما در کشور نیازمند مدیریت بسیجی هستیم تا مسائل و مشکلات حوزه اقتصادی و سرمایه‌گذاران را برای ایجاد اشتغال بیشتر حل کند.

معاون پارلمانی رئیس جمهوری تصریح کرد: خوشبختانه تمامی مسؤولان و مدیران استانی در اردبیل وحدت و همدلی خاصی برای توسعه استان دارند و ما امیدواریم این ظرفیت‌های بالقوه، بالفعل شود.

آیت‌الله عاملی نماینده ولی فقیه در مراسم افتتاح شیرآلات قهرمان در گرمی مغان اظهار کرد: این مجموعه عظیم که زمینه اشتغال‌زایی 1 هزار نفر را به‌صورت مستقیم و غیرمستقیم ایجاد کرده، نمونه بارز اقتصاد مقاومتی است.

استاندار اردبیل نیز در این مراسم گفت: زیرساخت‌ها برای پیشرفت و توسعه استان در تمامی زمینه‌ها آماده است و مسؤولان مجموعه شیرآلات قهرمان همت ویژه و‌ جهاد خداگونه‌ای برای سرپا نگه‌داشتن این کارخانه داشته‌اند و ما نیز از این مجموعه حمایت ویژه‌ای خواهیم کرد.

استاندار اردبیل با اشاره به کمبودها و کاستی‌ها و محرومیت شهرستان گرمی گفت: در حال سرازیر کردن سرمایه‌گذاری‌های ویژه به این شهرستان هستیم که امیدواریم در آینده نتیجه‌بخش باشد.


امامی فرماندارگرمی هم گفت:این مجموعه عظیم صنعتی در قالب شهرک صنعتی بخش خصوصی در زمینی به مساحت 29 هکتار احداث شده و برای آن بیش از 95 میلیارد تومان توسط سرمایه گذار بخش خصوصی هزینه شده است.

وی افزود:این مجموعه دارای بیش از 80 سوله ریخته گری است و در آن انواع شیرهای بهداشتی معمولی ،فلش تانک و شیرهای اهرمی تولیدو روانه بازارهای داخلی و خارجی می شود.

معاون پارلمانی رئیس جمهور دیروز پس از ورود به اردبیل بر سر مزار شهدا رفته به مقام شامخ شهیدان ادای احترام کرد.

وی سپس در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل گفت: برای تصویب منطقه آزاد استان اردبیل تلاش خواهم کرد.

حسینعلی امیری افزود: ایجاد 8 منطقه آزاد در کمیسیون اقتصادی مجلس در دست بررسی است و با حمایت نمایندگان استان منطقه آزاد اردبیل را در مجلس پیگیری و برای تصویب آن تلاش می کنم.

آیت الله سید حسن عاملی، نماینده ولی فقیه در استان هم در این دیدار برپیگیری و تکمیل پروژه راه آهن و تصویب منطقه آزاد تجاری صنعتی استان تاکید کرد.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته ازخبرگزاری صدا و سیما، تاریخ انتشار 16دی 96، کدمطلب:۱۹۷۹۷۸۰، www.iribnews.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین