پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۴۷۲۰۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۱ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۰:۰۰
رئیس اداره صنعت معدن و تجارت خلخال گفت: روزانه 60 فقره بازدید از بازار شهرستان خلخال انجام می‌شود.

شعارسال: بقیةالله بابایی امروز اردبیل اظهار کرد: با هدف تنظیم بازار و کنترل و نظارت بر روند قیمت‌ها و اجناس در بازار خلخال روزانه 60 بازدید از بازار خلخال انجام می‌شود.

وی از هماهنگی و تعامل با بهداشت درمان، تعزیزات حکومتی و اماکن با انجام گشت‌های تلفیقی خبر داد و افزود: کم فروشی، گرانفروشی و نظارت بر امور بهداشتی در اصناف و بازار در اولویت بازرسی‌ها است.

رئیس اداره صنعت معدن و تجارت خلخال در مورد تسهیلات مشاغل خانگی گفت: منتظر هستیم تا از سوی اداره کار، رفاه و تامین اجتماعی تسهیلات لازم ابلاغ شود و تا امروز این تسهیلات هنوز اعلام نشده است.

بابایی از آماده‌سازی بستر انتخابات مشاورین املاک و مستغلات برای سال 96 خبر داد و افزود: این انتخابات برای انتخاب هفت عضو برای مشاوران املاک در 5 خرداد ماه برگزار خواهد شد.

وی به معرفی پنج طرح بزرگ اقتصاد مقاومتی برای دریافت تسهیلات به بانک‌های عامل خبر داد و گفت: طرح سردخانه خلخال، طرح تولید upvc، دو طرح مصنوعات چوبی و چوب‌بری و کارخانه تولید کود و پلاستیک در اولویت دریافت تسهیلات هستند.

رئیس اداره صنعت معدن و تجارت خلخال در مورد فعال بودن واحدهای صنعتی و تولیدی در خلخال عنوان کرد: در حال حاضر 63 واحد تولیدی و صنعتی در خلخال وجود دارد که 23 طرح کاملا فعال و بیش از 300 نفر در این واحد‌ها به فعالیت مشغول هستند.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری فارس ، تاریخ انتشار خبر 1 بهمن 1395، کدمطلب: 13951101000186 ،www.farsnews.com
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۲:۰۰ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۲
0
0
اثری هم دارد؟
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین