پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۷۱۵۸۷
تاریخ انتشار : ۳۰ تير ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۸
مدیرکل دامپزشکی استان سمنان گفت: سردخانه های استان باهدف ارتقای سطح عملکرد و همچنین کنترل صحیح بر محصولات دامی، به سیستم هوشمند تجهیز شدند.

شعار سال: محمد سعیدی بیان کرد: طرح هوشمند سازی سردخانه های استان، با هدف کنترل و نظارت بر دما و رطوبت سردخانه های نگهداری واکسن ادارات شهرستانی به وسیله سیستم هوشمند کنترلی به همراه مانیتورینگ به اجرا درآمده است.

وی افزود: تعدادی از سردخانه های استان سمنان نیز به سیستم برق اضطراری مجهز شده و پیگیری های لازم درخصوص تحقق ۱۰۰ درصدی برق اضطراری در حال اقدام است.

تخم مرغ های غیر بهداشتی معدوم شدند

مدیرکل دامپزشکی استان سمنان همچنین گفت: طی بازدید بازرسان واحد نظارت بر بهداشت عمومی اداره دامپزشکی دامغان از مراکز عرضه فرآورده های خام دامی، بیش از ۷۰ کیلوگرم تخم مرغ خوراکی به دلیل نگهداری در خارج از یخچال ضبط و معدوم شد.

سعیدی بیان کرد: شهروندان می بایست با عنایت به فصل گرما و فسادپذیری بالای تخم مرغ از خرید تخم مرغ هایی که خارج از یخچال نگهداری می شوند، خودداری و به تاریخ تولید و انقضای درج شده روی پوسته تخم مرغ دقت لازم را داشته باشند همچنین حتی الامکان تخم مرغ را به صورت بسته بندی و دارای کد بهداشتی دامپزشکی خریداری کنند.

وی افزود: سامانه ۱۵۱۲ اداره کل دامپزشکی استان سمنان آماده شنیدن شکایات مردمی است.

سایت شعار سال، با اندكي تلخيص و اضافات برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ انتشار: 29 تیر 1394، کد مطلب: 4036205:www. mehrnews.com


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین