پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۴۳۹۰۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۲ دی ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۸
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی استان اردبیل گفت: با بررسی‌های انجام شده مشخص شده که برای تکمیل پروژه‌های آبرسانی شهرستان خلخال نیازمند ۳۰ میلیارد ریال اعتبار هستیم.

شعار سال: محسن قنبری ظهر امروز در نشستی با فرماندار شهرستان خلخال در اردبیل اظهار داشت: در طی 10 ماهه نخست امسال اعتباری در حدود 22 میلیارد ریال برای اجرای پروژه‌های آبرسانی روستاهای خلخال هزینه شده و در ادامه نیز برای تکمیل اجرای پروژه‌ها نیازمند 30 میلیارد ریال اعتبار هستیم که امیدواریم با تامین اعتبارات لازم و مورد نیاز اقدامات مربوطه در این زمینه انجام شود.

وی افزود: در حال حاضر 142 روستای دارای سکنه خلخال و 92 روستا زیرپوشش این شرکت بوده و از خدمات شبکه‌های آبرسانی روستایی بهره می‌برند و با توجه به این‌که شبکه‌های آبرسانی تعدادی از روستاهای این شهرستان به دلیل پوسیدگی نیاز به بازسازی دارند، در صورت تامین اعتبار به اتمام خواهند رسید.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی استان اردبیل گفت: اعتبار لازم برای تکمیل چهار طرح آبرسانی روستایی نیمه‌کاره خلخال تامین شده که این طرح‌ها تا سال آینده تکمیل خواهند شد و عملیات اجرایی دو پروژه آبرسانی روستایی در دو روستای بزرگ و پرجمعیت خلخال تکمیل شده و در دهه فجر بهره‌برداری خواهد شد.

فرماندار شهرستان خلخال نیز در این نشست بیان کرد: با توجه به این‌که وضعیت آب شرب در برخی روستاهای خلخال نامناسب است، باید مشکل آب شرب در این روستاها جدی گرفته شود که در این زمینه انتظار داریم اقدامات لازم و اساسی برای برطرف کردن مشکل آبرسانی در این شهرستان انجام شود.

فریدون بابایی افزود: خدمات ارائه شده در بخش تامین آب شرب روستایی به مردم روستاهای این شهرستان همچنان نامناسب بوده و اهالی این روستاها از مشکل کمبود آب شرب به شدت رنج می‌برند که امیدواریم با همکاری و مشارکت مسئولان مربوطه بتوانیم اقدامات لازم و اساسی برای رفع این مشکل انجام دهیم.

وی گفت: متاسفانه روستائیان شهرستان خلخال با مشکلات جدی برای تامین آب روبرو هستند که در این راستا انتظار داریم تا بتوانیم با حمایتهای مسئولان مربوطه مشکلات و دغدغه تامین آب آشامیدنی و قابل شرب روستائیان شهرستان خلخال را برطرف سازیم و آنان را از حق مسلمشان که استفاده از آب آشامیدنی سالم است، برخوردار سازیم.

بابایی تصریح کرد: استفاده از آب چشمه‌ها برای تامین آب شرب روستاها منبع آبی مطمئنی نبوده و بسیاری از این چشمه‌‌ها در اثر خشکسالی سال‌های گذشته خشک شده و از بین رفته و اهالی روستاها را با مشکل کمبود آب مواجه کرده و سبب ایجاد دغدغه و نگرانیهای بسیاری برای این افراد شده است.

فرماندار شهرستان خلخال اظهار کرد: احداث مجتمع‌های آب شرب روستایی با استفاده از منابع آبی مطمئن از جمله راهکارهای حل مشکل آب شرب بیش از 20 روستای کم‌آب و مشکل‌دار این شهرستان محسوب می‌شود که با اعتبارات قطره چکانی نمی‌توان حل مشکل آب شرب روستاهای خلخال را انتظار داشت و باید اقدامات اساسی در این زمینه پیاده‌سازی شود.

با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ 9 دی 95، کد مطلب: 1282033: www.tasnimnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۲:۱۳ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۲
0
0
خوب تامین کنید دیگر
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین