پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۸۲۰۳۱
تاریخ انتشار : ۲۲ دی ۱۳۹۷ - ۲۳:۳۴
فرامرز بهنژاد روز شنبه در نشستی با فرماندار نیر گفت:طرح آبرسانی به ۲ روستای مولان علیا و سفلی نیز با صرف سه میلیارد ریال اجرا شده که در مرحله کنتور گذاری می باشد و بهسازی چشمه و مخزن آب روستای کریق بزرگ هم با صرف یک میلیارد ریال اعتبار به پایان رسید.

شعارسال: فرامرز بهنژاد روز شنبه در نشستی با فرماندار نیر افزود: فاز سوم مجتمع آبرسانی شهید کسایی نیر هم که ۱۳ روستا را پوشش خواهد داد، در دست مطالعه می باشد.

وی گفت: مجتمع آبرسانی شهید محمدزاده نیر هم که در اولین فاز به ۶ روستا آبرسانی کرده هم اکنون نیز در فاز بعدی در حال اجرا می باشد که در مجموع به ۱۸ روستا این مجتمع آبرسانی می کند.

بهنژاد اظهار داشت: طرح آبرسانی به ۲ روستای مولان علیا و سفلی نیز با صرف سه میلیارد ریال اجرا شده که در مرحله کنتور گذاری می باشد و بهسازی چشمه و مخزن آب روستای کریق بزرگ هم با صرف یک میلیارد ریال اعتبار به پایان رسید.

وی به اولویت کاری شرکت آب و فاضلاب روستایی در شهرستان نیر اشاره کرد و افزود: بازسازی مخزن آب روستای پیرنق و اصلاح سه کیلومتر از خط انتقال مجتمع ملااحمد جزو اولویت کاری این شرکت در شهرستان نیر می باشد.

سرپرست شرکت آب و فاضلاب روستایی استان اردبیل اظهار داشت: تاکنون در پنج روستای شهرستان نیر پروژه فاضلاب اجرا شده و ۲ روستای جوراب و کمال آباد نیز در مرحله تعیین پیمانکاربرای اجرا قرار دارد.

فرماندار نیر هم در این نشست گفت: از محل اعتبارات ارزش افزوده و فاقد دهیاری با تعیین اولویت به پروژه های آبرسانی روستایی شهرستان نیر اعتبارات مورد نیاز را در حد مناسب تزریق خواهیم کرد.

ابراهیم امامی در خصوص آبگرم سقزچی اظهار داشت: این آبگرم یکی از مناطق بکر و دارای پتانسیل برای سرمایه گذاری است که سرمایه گذار قبلی این پروژه پس از گذشت چند سال نتوانست به تعهدات خود عمل کند و خلع ید شد.

او افزود: اکنون بدنبال سرمایه گذار واقعی هستیم که در این ۲ آبگرم در سقزچی سرمایه گذاری کند.

امامی بیان کرد: این ۲ آبگرم به صورت موقت برای ساماندهی تحویل دهیاری می شود.

شهرستان نیر در جنوب غربی اردبیل است.


شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از پایگاه خبری سبلان 24، تاریخ انتشار: 22دی 1397 ، کدخبر:33668 ،www.sabalan24.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین