پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۴۷۸۵۶
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۰ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۷:۴۵
سرپرست شرکت آب‌وفاضلاب شهری استان اردبیل مصرف آب شرب در مرکز استان را در زمان پیک روزانه بین هزار و ۶۰۰ تا هزار و ۸۰۰ لیتر در ثانیه عنوان کرد.

شعار سال: یحیی سیف‌اللهی عصر پنجشنبه در بازدید خبرنگاران از تصفیه خانه آب شرب اردبیل افزود: در حال حاضر بخش عده ای از آب شرب اردبیل از سد یامچی در ۳۰ کیلومتری مرکز استان تامین و بار اصلی تولید نیز بر عهده تصفیه خانه اردبیل است.

وی با بیان اینکه تصفیه خانه اردبیل در هر ثانیه هزار و ۲۰۰ لیتر آب شرب تولید و به شبکه توزیع پمپاژ می کند، تصریح کرد: به دلیل بالا رفتن مصرف، هم اکنون این تصفیه خانه ۲۷۰ لیتر در ثانیه بیش از ظرفیت تولید می کند.

سرپرست شرکت آب‌وفاضلاب شهری استان متوسط مصرف آب شرب در اردبیل را در شرایط کنونی بیش از هزار و ۴۷۰ لیتر در ثانیه برشمرد و ادامه داد: در زمان پیک روزانه این میزان مصرف به هزار و ۶۰۰ تا هزار و ۸۰۰ لیتر در ثانیه می رسد.

وی با تاکید بر اینکه در زمان پیک ساعتی مصرف آب در اردبیل حتی به دو هزار و ۴۵۰ لیتر در ثانیه نیز افزایش می یابد، یادآور شد: در این ساعات و در زمان های پیک آب شرب مورد نیاز از طریق چاه های موجود در اطراف شهر اردبیل تامین می شود.

سیف اللهی در خصوص شرایط بحرانی و یا کمبود آب در این استان تاکید کرد که در شرایط فعلی در کل استان اردبیل کمبودی در بخش تامین آب شرب نداریم و به جز برخی ساعات پیک که مصرف به شدت افزایش می یابد، شرایط بحرانی در تامین آب نداریم.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ 18 مرداد 97، کد مطلب: 4370438: www.mehrnews.com


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۳۷ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۹
0
0
واقعا مصرف اب بالاست کمبود اب هر ساله داره زیاد تر میشه تا چند ساله دیگه فک کنم اب هم سهمیه بندی میشه م.ق71
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین