پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۳۲۳۱۵
تاریخ انتشار : ۱۴ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۰:۰۶
فرماندار بویراحمد از بهره برداری از فاز اول تصفیه خانه اضطراری آب شرب یاسوج با پوشش بخشی از جمعیت این شهر تا پایان تیرماه خبر داد.

شعار سال: شاهرخ کناری فرماندار بویراحمد بعد از ظهر پنجشنبه در آیین افتتاح پروژه آبرسانی به ۱۰ روستای شهرستان‌های بویراحمد و دنا گفت: یکی از مشکلات شهرستان‌های بویراحمد و دنا موضوع کم آبی است.

کناری با بیان اینکه ۹۷ درصد از آب شرب مورد نیاز شهرستان بویراحمد از طریق حفر چاه تامین می‌شود، عنوان داشت: میانگین بارش‌ها از ۸۰۰ میلی متر در سال‌های گذشته به ۴۱۰ میلی متر رسیده است.

کناری با اشاره به اینکه در بخش شمالی شهرستان نیز با رفع معارض و همکاری مردم، آبرسانی به جمعیتی ۶۰ هزار نفری محقق می‌شود، ابراز داشت: تامین آب این پروژه از تنگه کبوتری عملیاتی می‌شود.

فرماندار بویراحمد به اجرای پروژه مجتمع آبرسانی "شهدای کریک دارشاهی و تنگ سریز" اشاره کرد و بیان داشت: با تحقق این پروژه روستا‌هایی در شهرستان‌های بویراحمد و دنا از نعمت آب شرب پایدار برخوردار خواهند شد که این مهم نشان از همدلی مسئولین در توزیع خدمات و نگاه عدالت محور دارد.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری باشگاه خبرنگاران جوان، تاریخ انتشار 10 خرداد 97، کد مطلب: 6551408، www.yjc.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین