پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۳۴۹۵۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۷ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۳:۱۹
تغییر طعم آب آشامیدنی اصفهان به دلیل وجود نیترات نیست.

شعارسال: معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان گفت: تغییر طعم و مزه آب به دلیل استفاده از آب چاه ها برای آشامیدن است اما این مسئله دلیل بر ناسالم بودن آب نیست.

کمال حیدری افزود: در تصفیه خانه تمام موارد فیزیکی، بیولوژیک، شیمیایی و املاح موجود در آبی که برای آشامیدن استفاده می شود را طی آزمایشات مختلف و شبانه روزی بررسی می شود.

وی با این اطمینان که در آب آشامیدنی نیترات وجود ندارد و اگر چاهی را مشاهده کردیم که آب آن آلوده به نیترات است به طور قطع پلمب می‌شود افزود: به دنبال بحران آب در اصفهان از آب چاه برای آشامیدن استفاده می شود که هر چه چاه عمیق تر باشد به طور قطع روی مزه و طعم آب تاثیر خواهد گذاشت.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان افزود:مرکز بهداشت استان به عنوان ناظر سلامتی آب هر روز بهداشت آب را زیر نظر ناظران در آزمایشگاه ها بررسی می کند.

سایت شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری صداوسیما، تاریخ انتشار:26خرداد1397 ، کدخبر: 2154056: www.iribnews.ir


اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۹:۲۱ - ۱۳۹۷/۰۵/۰۵
0
0
ا.ف75
فکر میکنم اقایون فکر میکنن که تهران کل ایرانه و اگر تامین باشه باقی شهر ها هم تامین هستن
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین