پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۲۱۸۹۷
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۲۶ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۷
رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: در این روزها اعتراضاتی را در سطح شهر اصفهان شاهد هستیم که ناشی از تامین نشدن حقوق قانونی معترضان است و امیدواریم این اعتراضات با پرداخت حق‌آبه و حقوق قانونی این شهروندان پاسخ داده شود.

شعارسال: رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: در این روزها اعتراضاتی را در سطح شهر اصفهان شاهد هستیم که ناشی از تامین نشدن حقوق قانونی معترضان است و امیدواریم این اعتراضات با پرداخت حق‌آبه و حقوق قانونی این شهروندان پاسخ داده شود.

فتح‌الله معین صبح امروز (یک شنبه) در بیست و نهمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان با اشاره به بحران آب پیش روی اصفهان اظهار کرد: با وجود همه نگرانی‌ها و در این شرایط اضطراری، همچنان برداشت‌های بی رویه و غیر قانونی در بالادست وجود دارد.

وی ادامه داد: گاهی نیز گزارش‌هایی می‌رسد که نشان می‌دهد برداشت‌های جدیدی نیز تعریف و انجام می‌شود. این برداشت‌ها از محل حق مردم اصفهان است و بلند اعلام می‌کنیم تا زمانی که اجازه برداشت‌های این چنینی داده می‌شود و مصوبات 9 ماده‌ای نیز اجرا نمی‌شود مشکل حل نخواهد شد.

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان افزود: امیدواریم همه مسئولان کمر به همت رعایت قانون و احقاق حقوق مردم اصفهان ببندند. چرا که امروز اعتراضاتی را در شهر اصفهان شاهد هستیم که ناشی از تامین نشدن حقوق قانونی مردم است و امیدواریم این اعتراضات با تامین حق‌آبه مردم پاسخ داده شود.

معین گفت: آب آشامیدنی اصفهان و شهرهای استان که متکی به شبکه تصفیه آب اصفهان است تبدیل به یک نگرانی شده است و به همین خاطر مدیران عامل آب منطقه‌ای و آب و فاضلاب را دعوت کرده تا راهکارهای عبور از بحران و کمک‌هایی که شورای شهر می‌تواند بکند را بررسی کنیم.

وی با اشاره به گزارش سازمان خدمات شهری شهرداری اصفهان در خصوص مصارف آب فضای سبز افزود: در سال‌های گذشته هیچ گونه آبی برای فضای سبز اصفهان به طور مستقیم از زاینده رود برداشت نشده است و همه فضای سبز اصفهان از محل آب چاه و تصفیه فاضلاب انجام شده است. با این حال گزارش این سازمان نشان می‌دهد در سال جاری 50 درصد صرفه جویی خواهد کرد.

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان با اشاره به برگزاری هفته اصفهان در پاریس گفت: اصفهان هم چنان نگین شهرهای شرق است و در تمام ادوار، سفرنامه نویسانی که از آن دیدن کرده‌اند از عظمت و فرهنگ و شکوه این شهر سخن گفته‌اند.

معین ادامه داد: برگزاری هفته اصفهان در پاریس اتفاق خوبی است و تا آنجا که اطلاع داریم برنامه‌های پربار و زیبایی نیز در این هفته اجرا شده است. امیدواریم آثار و تبعات مثبت آن را مردم اصفهان شاهد باشند و همواره شاهد جایگاه بالاتری برای اصفهان باشیم.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایسنا، تاریخ انتشار: 26 فروردین 1397، کدخبر: 97012608655، www.isna.ir

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۲:۰۶ - ۱۳۹۷/۰۱/۲۹
0
0
در آینده تنش های آبی بیشتری در کشور انجام میگیرد ؛ مسئولین باید از الان به فکر حل این مشکلات آینده باشند
ا.ح75
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۱:۱۲ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۲
0
0
باید فرهنگ همدلی و هم میهنی در کشور دوباره زنده بشه
ا.ف75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین