پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۲۳۴۸۳
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۰
عضو شورای شهر اصفهان گفت: تعرفه خدمات درمانی توریست داخلی و خارجی سلامت یکسان است که باید این تصمیم وزارت بهداشت اصلاح شود.

شعارسال: عضو شورای شهر اصفهان گفت: تعرفه خدمات درمانی توریست داخلی و خارجی سلامت یکسان است که باید این تصمیم وزارت بهداشت اصلاح شود.

کوروش خسروی صبح یکشنبه در جلسه شورای شهر اصفهان که با حضور رئیس و معاونان دانشگاه علوم پزشکی اصفهان برگزار شد، در خصوص مسئله بازسازی بخش فرسوده بیمارستان خورشید و مشکلاتی که بر سر راه آن وجود دارد، اظهار داشت: می توان با استفاده از مشارکت سه جانبه این طرح را اجرایی کرد.

وی با بیان اینکه از سوی امور مشارکت های شهرداری اصفهان، در حال حاضر مدیریت شهری به دنبال مشارکت های سه جانبه شهرداری، مالک زمین و سرمایه گذار است، گفت: دانشگاه علوم پزشکی اصفهان می تواند با مشارکت شهرداری طرح بیمارستان خوررشید را اجرایی کند.

عضو شورای شهر اصفهان به بازدید اخیر خود و چند تن از اعضای شورای شهر اصفهان از بیمارستان تازه ساخت میلاد در شهر اصفهان اشاره کرد و افزود: در این مرکز درمانی امکانات خوبی برای توریسم سلامت راه اندازی شده است اما متاسفانه وقتی از مسئولان بیمارستان جویا شدیم که آیا این بیمارستان بخش بازرگانی برای جذب توریست سلامت دارد یا خیر با پاسخ منفی آنها روبرو شدیم.

وی اضافه کرد: یکی دیگر از مباحث مورد نظر در این حوزه، تعرفه خدمات درمانی برای توریست های سلامت است که متاسفانه توریست داخلی و خارجی از نظر وزارت بهداشت یک نوع تعرفه را باید پرداخت کند که به نظر می رسد باید اصلاح این روش از داخل دانشگاه علوم پزشکی شروع شود.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ انتشار: 2 اردیبهشت 1397، کدخبر: 4277652، www.mehrnews.com

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۴۶ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۰
0
0
خیلی خوبه ؛ این یعنی مصداق واقعی یک برابری
ا.ح75
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۱:۱۱ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۲
0
0
خوب این ظلم به هموطنامونه
ا.ف75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین