پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۳۶۶۵۳
تعداد نظرات: ۴ نظر
تاریخ انتشار : ۰۳ تير ۱۳۹۷ - ۱۷:۰۵
معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری اصفهان گفت: سهم تصادفات منجر به فوت موتورسیکلت‌ها 25 درصد در کل کشور است و این آمار در شهر اصفهان بیش از 50 درصد است.
شعار سال: معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری اصفهان گفت: سهم تصادفات منجر به فوت موتورسیکلت‌ها 25 درصد در کل کشور است و این آمار در شهر اصفهان بیش از 50 درصد است.

علیرضا صلواتی پیرامون اهداف اجرای طرح ارتقا ایمنی موتورسواران اظهار داشت: خوشبختانه در سال‌های اخیر در بحث ارتقا ایمنی شهر روند خوبی را شاهد بوده‌ایم، به این معنا که در بخش کاهش تصادفات منجر به فوت در کل کشور رتبه نخست را کسب کردیم و در این بخش بیش از 10 درصد کاهش را شاهد بودیم.

وی افزود: این در حالی است که نرخ کاهش تصادفات در کل کشور حدود یک درصد اصفهان و بر همین اساس اصفهان درصد کاهش زیادی را داشته و این اتفاق مبارکی است.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری اصفهان با بیان اینکه برای ما حتی یک کشته در تصادفات هم زیاد است، گفت: هرچه این آمار کمتر شود موفق‌تر خواهیم بود، اما با اینکه در کاهش تصادفات موفق بودیم اما متأسفانه نرخ تصادفات منجر به فوت موتورسواران ما افزایش یافته است.

وی با بیان اینکه سهم تصادفات منجر به فوت موتورسیکلت‌ها 25 درصد در کل کشور است، اظهار داشت: این آمار در شهر اصفهان بیش از 50 درصد است که سبب شده ما برنامه ویژه‌ای را برای کاهش این آمار طراحی کنیم.

صلواتی خاطرنشان کرد: در بحث ایمنی موتورسیکلت یک دستگاه نمی‌تواند به تنهایی وارد شود و حتماً باید همه نهادها مشارکت داشته باشند، ما در شورای ترافیک استان و شورای مدیریت بحران موضوع را مطرح کردیم، چون واقعاً تلفات تصادف موتورسیکلت‌ها یک بحران برای شهر اصفهان است.

وی بیان کرد: قرار بر این شد که همه دستگاه‌ها اعم از استانداری، فرمانداری، شهرداری، پلیس راهور و آموزش پرورش، ادارات کل ارشاد و صنعت، معدن و تجارت، راه و شهرسازی، شرکت پست و مدیریت اصناف همکاری‌های لازم را در اجرای این طرح انجام دهند.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری اصفهان گفت: بنابراین امیدواریم با قانون مداری و گسترش فرهنگ استفاده از کلاه ایمنی بتوانیم تصادفات موتورسیکلت‌ها را کاهش دهیم و فکر می‌کنم تا پایان سال بتوانیم یک نمره قابل قبولی را در این زمینه داشته باشیم.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری کار ایران، تاریخ انتشار: 3 تیر 1397، کدخبر: 636817 ، www.ilnanews.com
اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۴۱ - ۱۳۹۷/۰۴/۰۶
0
0
فرهنگ موتور سواری در اصفهان واقعا مشکل داره. واقعا افتضاحه. واقعا رعایت نمی کنند
ناشناس
United Arab Emirates
۲۱:۲۳ - ۱۳۹۷/۰۴/۰۶
0
0
به جای گفتن این همه واقعا پشت هم بیایم از خودمون شروع کنیم! چرا همش میخوایم نقاد باشیم؟ چون آسون تره؟ موجیم که آسودگی ما عدم ماست...
ا.ف75
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۹:۵۳ - ۱۳۹۷/۰۴/۰۷
0
0
خوب چرا این معضل رو تبدیل به فرصت نمی کنید؟
برای موتور سواران شرایط ویژه نعریف کنید و فضاهای خاص بسازید
ا.ف75
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۲:۲۱ - ۱۳۹۷/۰۴/۲۱
0
0
وقتی الکی به هرکی گواهینامه میدید و فرهنگ سازی لازم صورت نمیگیره نتیجه همین میشه
ن.ف83
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین