پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۲۵۱۴۴
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۱
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اصفهان در آستانه روز کارگر گفت: گاهی اجرای قوانین به درستی صورت می‌گیرد، این قوانین هستند که نیاز به اصلاح و بازبینی دارند.
شعار سال: مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اصفهان در آستانه روز کارگر گفت: گاهی اجرای قوانین به درستی صورت می‌گیرد، این قوانین هستند که نیاز به اصلاح و بازبینی دارند.

محسن نیرومند به مناسبت هفته کارگر و در صحن علنی شورای شهر اصفهان اظهار کرد: شهرداری بزرگترین کارفرمایی است که بیشترین تعداد کارگر را در اصفهان دارد. یک میلیون و 106 هزار بیمه شده تامین اجتماعی داریم که 722 هزار نفرشان مستقیما کارگر محسوب می‌شوند و 150 هزار نفر بازنشسته کارگری داریم و نکو است طوری از آن‌ها تجلیل شود که لایق آن هستند.

وی با تاکید بر حضور کارگران در خط مقدم، گفت: در اصفهان شش هزار و 400 شهید کارگری داریم و شایسته است بعضی از بزرگراه‌ها، میادین و خیابان‌ها را با نام شهدای کارگری نامگذاری کنند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اصفهان، تصریح کرد: در لوایح و قوانین اگر جایی حق به حق دار رسید، موضوع بیمه کارگران بود که در ساختمان سازی و سایر کارها بیشتر خسارت‌ها را متحمل می‌شدند، اما هیچ کجا از آنها حمایت نمی‌شد.

نیرومند خاطرنشان کرد: خوشبختانه 50 درصد از کارگران تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی قرار گرفتند.

وی ادامه داد: گاهی اجرای قوانین به درستی صورت می‌گیرد، این قوانین هستند که نیاز به اصلاح و بازبینی دارند.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایسنا، تاریخ انتشار: 10 اردیبهشت 1397، کدخبر: 97021005782 ، www.isna.ir
اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۴۱ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۰
0
0
متاسفانه تا وقتی این مجلس غیر ویا رو داریم با همین مشکلات باید چنگ و پنجه نرم کنیم
ا.ف75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین