پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۴۰۳۸۷
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۲۰ تير ۱۳۹۷ - ۰۰:۱۵
استاندار بوشهر با بیان اینکه درباره حق آبه خود از منطقه کازرون، موضوع را با جدیت پیگیری می‌کنیم، گفت: مدیران حوزه آب استان باید برنامه‌ریزی کنند تا همه مردم از منابع محدود آبی استان بهره مند شوند.

شعار سال: عبدالکریم گراوند اظهار داشت: از همه مشکلات به وجود آمده در بخش توزیع آب در استان بوشهر به ویژه بخش دشتستان از مردم عذرخواهی می‌کنم.

وی افزود: برای رفع مشکل آب در دشتستان در سه بخش دراز مدت، میان مدت و کوتاه مدت اقدامات خوبی انجام شده است.

استاندار بوشهرگفت: در بخش کوتاه مدت دستور داده‌ایم نه حلقه چاه حفر و وارد مدار شود، با تجهیز برخی چاه ها سختی آب این چاه‌ها کمتر شده و آب در اختیار مردم قرار گیرد و در برخی مناطق دیگر هم با تانکر به مردم آبرسانی سیار انجام می‌شود.

ویبا بیان اینکه دستور قطع آبیاری فضای سبز با آب آشامیدنی در همه گستره استان صادر شده است، گفت: مردم حق دارند مدیران حوزه آب باید با اطلاع رسانی صحیح زمان نوبت بندی آب در مناطق مختلف را به آگاهی مردم برسانند.

گراوند افزود: مشکل آب منطقه آبپخش و دیگر بخش ها تا حدود زیادی برطرف شده است و آب شهر برازجان هم با راهکارهای اندیشیده شده از دیشب وضعیت بهتری پیدا کرده است. درباره حق آبه خود از منطقه کازرون، موضوع را با جدیت پیگیری می‌کنیم.

استاندار بوشهر با بیان اینکه ما مکلف هستیم آب مورد نیاز مردم را تامین کنیم با دعوت مردم به صبر گفت: حدود 90 درصد منابع استانی از بیرون تامین می‌شود و با خشکسالی و کاهش نزولات جوی تنش آبی افزایش یافته است؛ اما برخی بدخواهان در صدد بهره‌برداری سیاسی از خواسته های منطقی مردم هستند.

سایت شعار سال، با تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری فارس، تاریخ انتشار 18 تیر 97، کد مطلب: 13970417000712، www.farsnews.com


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۴۱ - ۱۳۹۷/۰۴/۲۲
0
0
ا.ف75
این موضوع حق ابه واقعا با کم شدن کمنابع ابی خیلی میان استان ها پا گرفته! باید هرطور شده این مساله رو حل کرد
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۵۳ - ۱۳۹۷/۰۶/۲۰
0
0
هیچ مسئله رو حل نمیکنن میزارن کنار
س.ق76
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین