پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۲۵۶۷۱
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۱:۲۶
عملیات اجرایی سیستم جمع آوری فاضلاب روستای ارمو که بزرگترین روستای استان ایلام است، با حضور رئیس مجمع نمایندگان ایلام در مجلس و مسئولان شهرستان دره شهر و با 60 میلیارد ریال اعتبار کلنگ زنی شد.

شعار سال: نماینده مردم دره شهر، بدره، آبدانان و دهلران در مجلس شورای اسلامی روز چهارشنبه در این مراسم گفت: این پروژه از جنبه های بسیاری حائز اهمیت است، این طرح اولین پروژه ای است که در حوزه جنوب استان در زمینه سیستم تصفیه فاضلاب روستایی شروع شده است.

شادمهر کاظم زاده تاکید کرد: از طرف دیگر این پروژه در بحث ارتقاء بهداشت در روستا و استفاده مجدد از پساب فاضلاب حائز اهمیت است.

فرماندار دره شهر نیز گفت: این پروژه به مساحت 22 هزار و 542 متر مربع، شبکه جمع آوری به طول هشت هزار و 361 متر، ظرفیت تصفیه خانه 373 متر مکعب در شبانه روز اجرا می شود.

علی اکبر شفیع زاده یادآور شد کرد: 60 میلیارد ریال برای اجرای این پروژه تخصیص یافته و 850 خانوار با جمعیت سه هزار و 500 نفر از از آن بهرمند خواهند شد.

وی افزود: هدف پروژه تصفیه کامل بیولوژیکی فاضلاب روستای ارمو به روش FBBR با قابلیت حذف کردن و نیتروژن به نحوی است که پیتر خروجی از فرآیند مطابق با استانداردهای سازمان حفاظت محیط زیست ایران جهت تخلیه به رودخانه یا استفاده برای آبیاری فضای سبز است.

ارمو در 18 کیلومتری شهر دره شهر بزرگترین روستای استان ایلام و مرکز دهستان ارمو است و پنج هزار نفر جمعیت دارد.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری جمهوری اسلامی ، تاریخ انتشار 12 اردیبهشت 97، کدمطلب: 82903694 ، www.irna.ir


اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۱۸ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۳
0
0
باید به این طرح و دست اندر کارانش تبریک و خدا قوت گفت
ا.ف75
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۲:۳۴ - ۱۳۹۷/۰۴/۰۷
0
0
اینکه طرح های جمع اوری فاضلاب در روستاهای ایلام داره اجرایی میشه مایه مباحات و پیشرفت برای این شهره
ا.ف75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین