پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - 2024 March 19
کد خبر: ۱۳۰۱۱۹
تاریخ انتشار : ۰۴ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۹:۰۲
شهردار پرند از اجرای عملیات احداث مخزن ۲۰۰۰ متر مکعبی در بوستان شهدای گمنام این شهر خبر داد.

شعار سال: سید میر کاظم آشتیانی، صبح شنبه با اعلام این خبر در جمع خبرنگاران اظهار داشت: عملیات احداث مخزن ۲۰۰۰ متر مکعبی به عنوان مخزن اصلی و منبع تأمین آب مورد نیاز فضای سبز شهر پرند در حال اجرا می باشد.

آشتیانی افزود: پروژه احداث مخزن ۲۰۰۰ متر مکعبی جهت تأمین و ذخیره سازی آب مورد نیاز فضای سبز در بالاترین نقطه شهر ( بوستان شهدای گمنام ) در حال اجرا است که مراحل گودبرداری و خاکبرداری آن آغاز شده است و عملیات ساخت سازه و آرماتوربندی آن نیز تا پایان سال شروع می شود.

شهردار پرند زمان اتمام این پروژه را تا اوایل نیمه دوم سال ۹۷ پیش بینی کرد و اظهار داشت: این پروژه در حال حاضر با مبلغ پنج میلیارد ریال شروع شده و علاوه بر مخزن، یک حوضچۀ ذخیره آب نیز در پایین ترین نقطۀ شهر ( در حاشیه رودخانه شور ) به طول چهار و نیم کیلومتر لوله کشی شده و در حال احداث می باشد تا عملیات انتقال آب از پایین ترین نقطه شهر به بالاترین نقطه شهر صورت گیرد.

وی در پایان گفت: این مخزن به عنوان مخزن اصلی و منبع، آب مورد نیاز دو مخزن دیگر که مخازن فرعی محسوب می شوند را تأمین می کند.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ 12 اسفند 96، کد مطلب: 4241587: www.mehrnews.com


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین