پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۰۷۲۲۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۰ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۸
مدیرعامل آب و فاضلاب شهری کهگیلویه و بویراحمد گفت: ۴ شهر یاسوج، مادوان، دیشموک و سوق با تنش آبی روبه‌رو بوده و وضعیت بحرانی دارند.

شعارسال: مدیرعامل آب و فاضلاب شهری کهگیلویه و بویراحمد گفت: ۴ شهر یاسوج، مادوان، دیشموک و سوق با تنش آبی روبه‌رو بوده و وضعیت بحرانی دارند.

سید علی لدنی‌نژاد اظهار داشت: 8 شهر کهگیلویه و بویراحمد در سال 93 با تنش آب روبه‌رو بودند که با اقدامات انجام شده این تعداد به 4 شهر رسیده است.

وی با اشاره به ضرورت ارائه راهکارهای لازم برای مقابله با تنش آب در 4 شهر استان عنوان کرد: قبل از رسیدن فصل گرما و مشکلات فراروی شهرها در زمینه تامین آب شرب باید به فکر چاره اندیشی باشیم.

لدنی‌نژاد یکی از مشکلات موجود را آبیاری فضای سبز و شستشوی ادارات با آب شرب دانست و افزود: طبق بررسی‌های انجام شده انشعاب‌های غیر مجاز 7 برابر مشترکان قانونی آب مصرف می‌کنند که همین امر نیز سبب افت فشار آب شده است.

مدیرعامل آب و فاضلاب شهری کهگیلویه و بویراحمد تاکید کرد: جمع اوری و ساماندهی انشعاب‌های غیر مجاز آب در شهرهای این استان در دستور کار بوده و بدون هیچ اغماضی در این زمینه مطابق با قانون قاطعانه برخورد می‌کنیم.

لدنی‌نژاد از معرفی مشترکان غیر مجاز به دستگاه قضایی خبر داد و گفت: این افراد باید خود را اماده رفتن به زندان و اخذ جریمه‌های سنگین کنند زیرا این مهم بدون هیچ گونه ملاحضه‌ای اجرایی می‌شود.

وی با تاکید بر اینکه یکی از مهمترین مشکلات شهرستان‌های مختلف استان کمبود آب شرب است، بیان کرد: هم اکنون 90 درصد از آب شرب شهر یاسوج از طریق چاه‌ها در دست بهره‌برداری تامین می‌شود که تامین اب شرب این شهر از آب‌های سطحی در دستور کار است.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار: 10 بهمن 1396، کدخبر: 1642404، www.tasnimnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Bulgaria
۲۲:۰۷ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۴
0
0
غیر از میزان اب کیفیت اب هم خیلی مهمه
ن.ف83
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین