پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۳۹۲۳۴
تاریخ انتشار : ۱۵ تير ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۶
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب سیستان و بلوچستان گفت: نقض فنی در ایستگاه پمپاژ "چاه نیمه" به زاهدان منجر به کاهش ۴۰ درصدی توان تولید آب شده که منجر به افت فشار آب برای مشترکان زاهدانی می‌شود.

شعار سال: محسن میرادی اظهار داشت: نقض فنی در ایستگاه پمپاژ شماره سه "چاه نیمه" به زاهدان منجر به کاهش 40 درصدی توان تولید آب شده که این موضوع منجر به افت فشار آب برای مشترکان زاهدانی می‌شود.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب سیستان و بلوچستان اضافه کرد: در حال حاضر نیروهای امدادی در حال انجام تعمیرات هستند که پیش‌بینی می‌شود رفع نقص ایجاد شده تا ساعت 22 امشب به طول انجامد.

وی خاطرنشان کرد: در پی این کمبود آب بخش اعظمی از مشترکان شهر زاهدان از جمله ساکنان مناطق "زیباشهر، مهرشهر، دانشگاه، بزرگمهر، معلم، دانش، جمهوری، پرستار، انقلاب، کوثر، بعثت، رجایی، شهرک کارگاهی، منازل تاکسیرانی" و تمامی فرعی‌های منشعب در این محدوده با افت فشار آب و گاهاً قطع آب روبرو خواهند شد.

میرادی گفت: امیدواریم با تلاش همکاران بازه زمانی انجام تعمیرات و پایداری شبکه توزیع به حداقل زمان ممکن کاهش یابد. از ساکنان مناطق ذکر شده تقاضا می‌‌شود به منظور مصارف ضروری نسبت به ذخیره‌سازی آب اقدام کنند.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ 13 تیر 93، کد مطلب: 1768239: www.tasnimnews.com


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین