پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۴۲۸۰۸
تاریخ انتشار : ۳۰ تير ۱۳۹۷ - ۱۶:۱۴
مدیرعامل آب و فاضلاب شهری کهگیلویه و بویراحمد با تاکید بر اینکه وضعیت منابع تامین آب شرب روستاها با افت سطح آب روبه‌رو است، گفت: ۲۲۵ روستای استان با تانکر آبرسانی می‌شوند.
شعار سال: مدیرعامل آب و فاضلاب شهری کهگیلویه و بویراحمد با تاکید بر اینکه وضعیت منابع تامین آب شرب روستاها با افت سطح آب روبه‌رو است، گفت: ۲۲۵ روستای استان با تانکر آبرسانی می‌شوند.

فیض الله پاسره اظهار داشت: 225 روستای این استان توسط بخش خصوصی با 14 دستگاه تانکر آبرسانی‌شود که امکان اضافه شدن این تعداد روستا با توجه به وضعیت موجود وجود دارد.

وی عنوان کرد: در شهرستان‌های سردسیری بویراحمد و دنا که منابع تامین آب آن‌ها از چمشه بوده به دلیل خشکسالی‌های اخیر منابع آن‌ها با افت سطح آب و کمبود روبه‌رو بوده که این مهم سبب شده با تانکر این کمبود را جبران کنیم و در سطح استان 60 روستا دارای آب این وضعیت را دارند.

پاسره با بیان اینکه 16 میلیارد ریال اعتبار خشکسالی برای آبفای روستایی پیش بینی شده است، ابراز کرد: این میزان اعتبار ناچیز بوده و پاسخگوی نیاز روستاهای استان نیست و باید در این زمینه مسئولان و متولیان امر چاره اندیشی کنند.

مدیرعامل آب و فاضلاب روستایی کهگیلویه و بویراحمد افزود: نظارت دقیق بر مصرف مشترکان و شناسایی انشعابات غیر مجاز و اعمال قانون در برخورد با متخلفان از جمله برنامه‌های این شرکت در زمینه مدیریت مصرف بوده و در این زمینه بدون هیچ تعارفی ورود می‌کنیم.

پاسره با بیان اینکه کاهش ساعت کارکرد الکتروپمپ‌ها در حدی که پاسخگوی تامین نیاز آبی روستا باشد نیز در دستور کار است، تصریح کرد: 73 ساعت در روز ساعت کارکرد الکتروپمپ‌ها را کاهش دادیم.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار: 30 تیر 1397، کدخبر: 1781429 ، www.tasnimnews.com
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین