پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۰۲۲۹۷
تاریخ انتشار : ۱۳ دی ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۶
مدیرعامل آب و فاضلاب شهری کهگیلویه و بویراحمد گفت: طرح مطالعاتی توسعه شبکه آب شرب شهرهای یاسوج و مادوان را در دستور کار قرار دادیم که در قالب این طرح، بخشی از پروژه به بخش خصوصی واگذار می‌شود.

شعارسال: مدیرعامل آب و فاضلاب شهری کهگیلویه و بویراحمد گفت: طرح مطالعاتی توسعه شبکه آب شرب شهرهای یاسوج و مادوان را در دستور کار قرار دادیم که در قالب این طرح، بخشی از پروژه به بخش خصوصی واگذار می‌شود.

علی لدنی‌نژاد اظهار داشت: سه عنوان طرح در قالب 33 پروژه برای واگذاری به بخش خصوصی به شرکت آب و فاضلاب شهری استان اعلام شده که این طرح‌ها شامل آبرسانی، اصلاح و توسعه شبکه آب آشامیدنی و تصفیه‌خانه فاضلاب هستند.

وی با بیان اینکه برخی پروژه‌های آب و فاضلاب شهری جذابیت و توجیه لازم برای واگذاری به بخش خصوصی را ندارند، افزود: 70 درصد قیمت تمام شده هر متر مکعب آب در استان توسط دولت پرداخت می‌شود و این سوبسید بالا سبب می‌شود که برای برون سپاری پروژه‌هایی از این قبیل به بخش خصوصی با مشکل عدم توجیه مالی مواجه باشیم.

مدیرعامل آب و فاضلاب شهری کهگیلویه و بویراحمد گفت: قیمت تمام شده هر متر مکعب آب در کهگیلویه و بویراحمد 1200 تومان است که از این میزان، تنها 300 تومان را از مردم می‌گیریم.

لدنی‌نژاد عنوان کرد: چهار بار برای واگذاری پروژه‌های تصفیه‌خانه فاضلاب سی‌سخت و تصفیه‌خانه فاضلاب چرام فراخوان دادیم اما هر بار با عدم استقبال بخش خصوصی مواجه شدیم بنابراین عملیات اجرایی این دو پروژه را از محل اعتبارات عمرانی شروع کردیم.

وی با بیان اینکه توسعه شبکه آب شرب شهرهای یاسوج و مادوان از پروژه‌های احصاء شده برای واگذاری به بخش خصوصی بود، ابراز کرد: به دلیل عدم استقبال سرمایه‌گذاران استانی از این پروژه، طرح مطالعاتی را در دستور کار قرار دادیم که در قالب این طرح، تنها بخشی از پروژه به بخش خصوصی واگذار می‌شود.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار: 13 دی 1396، کدخبر: 1618182، www.tasnimnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین