پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۴۴۵۴۸
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۴ دی ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۵
مدیرعامل آب و فاضلاب روستایی کهگیلویه و بویراحمد گفت: مناسب سازی آب شرب شهر سرفاریاب ۱۷ میلیارد ریال اعتبار نیاز دارد.
شعارسال: فیض‌الله پاسره ظهر شنبه در جمع خبرنگاران افزود: مطالعات آبرسانی برای این شهر به پایان رسیده و اسناد مناقصه کار فردا منتشر می‌شود.

وی با بیان اینکه مشکل آب شرب سرفاریاب تا پایان سال جاری مرتفع می شود، گفت: یکی از مشکلات اساسی در تامین آب شرب این شهر، نبود منبع تامین آب است.

پاسره اظهار داشت: در سالهای گذشته یک حلقه چاه در دهنو اسلام آباد سرفاریاب به عمق ۲۵۰متر در منطقه زیلایی و یک حلقه چاه نیز در روستاهای حومه به عمق ۳۰۰ متر حفر شد که متاسفانه فاقد آب بودند.

وی افزود: تنها منبع تامین آب شهر که در واقع آب کشاورزی را نیز تامین می کند، آب چشمه امامزاده حمزه است که این چشمه به خاطر بافت زمین اطراف آن با اولین بارندگیها گل آلود می‌شود و کدورت آب بالا می‌رود.

پاسره اعتبارات آبفای روستایی از محل صندق توسعه ملی برای آبرسانی در روستاهای مختلف استان را ۳۸ میلیارد تومان عنوان کرد و گفت: یکی از مجتمعهای مهم آبرسانی روستایی پروژه منطقه مجتمع آبرسانی پشته زیلایی با ۲۵ میلیارد ریال اعتبار است که بیش از ۱۶ روستا را تحت پوشش قرار می دهد.

با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ انتشار: 11 دی 1395، کدخبر: 3864722 ، www.mehrnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۳:۵۰ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۵
0
0
باید در اولویت قرار بگیرد
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین