پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۶۶۲۶۲
تاریخ انتشار : ۲۳ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۷:۰۸
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب کهگیلویه و بویراحمد از افزایش 30 درصدی مصرف آب شرب در ماه‌های گرم سال در استان خبر داد.

شعار سال: سیدعلی لدنی‌نژاد صبح امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه شرکت آب و فاضلاب استان با تمامی امکانات و توان انسانی در راستای انجام وظیفه ذاتی خود در حال خدمت‌رسانی است، اظهار کرد: فعالیت‌ها و مشکلات پیش‌روی شرکت آب و فاضلاب در فصول گرم سال و با بالا رفتن میزان مصرف شهروندان افزایش می‌یابد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه در ماه‌های گرم سال شاهد افزایش 30 درصدی میزان مصرف آب در شهرهای استان هستیم، بیان کرد: این در حالی است که در ماه‌های گرم سال میزان تولید آب به دلیل افت سطح آبهای زیر زمینی کاهش می‌یابد و تولید آب نیز به تبع کاهش خواهد یافت.

وی با تاکید بر مشارکت شهروندان در مصرف بهینه و استفاده مناسب از آب شرب اظهار کرد: در حال حاضر بهترین راهکار برای مدیریت توزیع آب و دسترسی همه شهروندان به آب شرب مصرف بهنیه این کالای با ارزش است.

لدنی‌نژاد در ادامه به شهروندان به خصوص در شهرهای سردسیری استان توصیه کرد که نصب تانکر ذخیره آب با ظرفیت 1000 لیتر برای هر خانوار را در برنامه قرار دهند، چرا که نوسان و قطعی آب در طول سال بویژه در ماه‌های گرم سال به دلایل مختلف اتفاق خواهد افتاد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب کهگیلویه و بویراحمد یادآور شد: با برنامه‌ریزی صورت گرفته توسط ادارت آبفای شهرهای استان و برقراری کشیک‌های شبانه‌روزی تلاش شد تا شهروندان در ماه رمضان با مشکل کمبود و قطعی طولانی مدت آب شرب مواجه نشوند.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری فارس، تاریخ انتشار 23 خرداد 1396، کد مطلب:13960323000399 : www.farsnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین