پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۸۶۷۷۶
تاریخ انتشار : ۱۴ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۹
فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد گفت: این انقلاب با همه سنگ اندازی دشمنان، به انقلاب مهدی (عج) متصل خواهد شد، و در این شرایط لازم است مسوولان به وظایف مهم خود که خدمت به مردم بوده عمل کنند.

شعار سال: صبح امروز نشست خبری فرمانده سپاه فتح استان با موضوع همدلی اصحاب رسانه با مسوولان در سایه سار عزت برگزار شد، در این نشست فرمانده سپاه فتح، ضمن گرامیداشت فرارسیدن چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی گفت: یکی از وظایف مهم اصحاب رسانه نظارت و دقت در خبر و حفظ امانت داری خبر بوده، و در کنار این مسئله انتقاد سازنده می تواند سبب حل بسیاری از مشکلات جامعه شود.


سرهنگ حمید خرم دل افزود: خبرنگاران باید حرمت و شخصیت افراد جامعه را حفظ کنند و به انتقاد برای حل مشکلات بپردازند، در برخی مواقع برای بیان مشکلات، مسائلی نظیر اهداف و برنامه های دشمن مد نظر قرار داده شود، زیرا آنها در صدد سوء استفاده از معضلات جامعه خواهند بود.


وی اضافه کرد:باید توجه کرد، حرف های راست که موجب سوء‌استفاده دشمنشده بیان نشود، که در صورت نادیده گرفتن این موضوع التهاب در جامعه به وجود خواهد آمد.

در ادامه خبرنگاران به اظهار نظر در رابطه با موضوعات جامعه پرداخته، یکی از خبرنگاران حاضر در این نشست گفت: در چله انقلاب قرار داریم و در کنار دستاوردها باید به آسیب ها هم پرداخته شود، امروز مردم از تبعیض و برخی بی عدالتی ها گلایه دارند، که باید در جهت حل آنها گام برداشت از طرفی باید قبول کرد در جامعه اختلاف سلیقه و جود داشته و این یک امر طبیعی بوده، و پیشنهاد می شود که مجموعه فعالان سیاسی و اجتماعی به صورت موضوعی در باره مشکلات صحبت کرده و کمک کنند در بیان مشکلات و حل آنها رنگ و بوی سیاسی مطرح نشود که می توان به محیط زیست، اشتغال، کشاورزی، برای نمونه اشاره کرد.


دیگر خبرنگار حاضر در جلسه اشاره کرد:مدیران باید فراتر از وظایف خود عمل کنند تا بتوان به توسعه مد نظر دست یافت که برای تحقق این مسئله لازم است از نگاه بخشی و قومی پرهیز کنند.

یکی دیگر از اصحاب رسانه بیان کرد: باید فضای کسب و کار امنیتی نشود، و باید مطالبه گری داشت، عده ای در صدد هستند فضا را امنیتی کنند، از طرفی تقاضا داریم برای حل این مسائل راهکاری اندیشیده شود.

خرمدل در پاسخ گفت: سالی دو بار باید مسوولان گزارش دهند که چه اندازه عملکرد داشته اند، و هرکس خلافی مرتکب شد باید با او برخورد شود و اما پیش داوری ها در فضای های استان سبب التهاب در آن فضا خواهد شد، به عنوان مثال رئیس گمرگ یکی از استان های کشور دستگیر شد ولی کسی متوجه نشد و در رسانه باید آبروی یک‌منطقه حفظ شود و سبب التهاب در جامعه نشویم.


وی اشاره کرد: هدف کلی جلسه این بوده که از تخلف کسی نام برده نشود و تخریب شخصیت ها صورت نگیرد و نباید وارد مصداق ها شد، و هدف این است که در صدد حل‌مشکلات باشیم.

وی بیان کرد: موضوع محدویت برای قلم مطرح نیست، اما همه افراد را نباید متخلف به حساب آورد که در این شرایط به ناامیدی مردم منجر خواهد شد.

در ادامه سرهنگ خرمدل به برنامه های دهه فجر و چهلمین سالگرد انقلاب اشاره کرد و گفت: این انقلاب با همه سنگ اندازی دشمنان، به امیدخدا به انقلاب مهدی (عج) متصل خواهد شد، و در این شرایط لازم است مسوولان به وظایف مهم خود که خدمت به مردم بوده عمل کنند، باید اشاره کرد دشمن برای انقلاب هدف و برنامه داشته و درصدد است مردم را از نظام جدا کنند.

وی اشاره کرد: در چهلمین سالگرد انقلاب خدمات و فعالیت هایی صورت گرفته، که شامل ۱۰۲۵ پروژه است که از روز ۱۲ بهمن انجام خواهد شده و برای نمونه یک کلنگ زنی در شهر باشت توسط قرارگاه محرومیت زدایی سپاه با اعتبار ۱۸ میلیارد تومان با همکاری آب و فاضلاب در برنامه داریم که یک صد روستا آب رسانی شده، در بحث دهه فجر نمایشگاهی را در مرکز استان خواهیم داشت و موضوعاتی نظیر امنیت و دفاع، سازندگی و عملکرد ها و اقدامات در معرض دید عموم به نمایش گذاشته می شود.

وی ادامه داد: راه اندازی نهضت روشنگری برای بیان خدمات انقلاب، رژه موتوری، آغاز عملیات افتتاح و کلنگ ۱۰۲۵ پروژه عمرانی در استان و ۴۰۰۰۰ پروژه عمرانی در سراسر کشور، یادواره شهدای محله را خواهیم داشت، و برای ایام عزاداری فاطمیه نیز برنامه ویژه خواهیم داشت.

سرهنگ خرمدل در پایان گفت: در روز ۲۲ بهمن حضور باشکوه بسیجیان را خواهیم داشت و در همین مکان از عموم مردم انقلابی کهگیلویه و بویراحمد و اصحاب رسانه برای حضور در این جشن ملی دعوت می کنیم و امیدواریم مراسم امسال در اوج شکوه و عزمت برگزار شود.

تصاویر تکمیلی در زیر آمده است:





شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از شبکه خبری تحلیلی صبح زاگرس، تاریخ 9 بهمن 97، کد مطلب: 115121:www.sobhezagros.ir



اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین