پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۲۷۲۰۶
تاریخ انتشار : ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۸
رئیس اداره آب و فاضلاب شهری باشت گفت: 25 درصد از آب آشامیدنی این شهر تا رسیدن به دست مصرف کننده در شبکه آبرسانی هدر می رود.

شعار سال: یعقوب گرجی زاده روز یکشنبه افزود: فرسودگی شبکه آبرسانی مهمترین دلیل ایجاد این مشکل است.

وی بیان کرد: عمر مفید تاسیسات آب شهری حدود 15 تا 30 سال است در حالی که شبکه های آبرسانی باشت دارای قدمت 50ساله است.

گرجی زاده ابراز کرد: باشت دارای 65 کیلومتر خط انتقال و شبکه توزیع آب اشامیدنی است که از این میزان 20 کیلومتر فرسوده است. وی تصریح کرد: برای اصلاح و بازسازی شبکه‌ فرسوده آب شهر باشت به بیش از 30 میلیارد ریال اعتبار نیاز است.

رئیس اداره آب و فاضلاب شهری باشت گفت: بازسازی این تاسیسات در کاهش هدررفت آب تاثیر بسیاری دارد.

وی با اشاره به کمبود آب در این شهرستان بویژه در فصول گرم سال گفت: قدیمی بودن و فرسودگی شبکه موجب شده یک هزارو 600 خانوار این شهرستان در تابستان با مشکل آب مواجه شوند.

گرجی زاده اظهار داشت: پنج کیلومتر از شبکه های آب آشامیدنی شهر باشت تا پایان امسال با اعتبار بیش از 15 میلیارد ریال بازسازی می شود. وی گفت: با توجه به پرت 25 درصدی آب در شبکه ، اصلاح و نوسازی شبکه انشعابات فرسوده هر سال بر اساس میزان اعتبار در دستور کار این اداره است.

گرجی زاده تصریح کرد: بیش از چهار هزار مشترک آب آشامیدنی در شهر باشت وجود دارد.

شهر 10 هزار نفری باشت مرکز شهرستان 21 هزارنفری باشت در 110 کیلومتری جنوب یاسوج واقع شده است.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت خبری ایران، تاریخ انتشار 16 اردیبهشت 97 ، کد مطلب: 82907153، www.irna.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین