پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۱۵۴۲۴
تاریخ انتشار : ۲۰ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۴
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی لرستان گفت: پنج هزارو 100 انشعاب غیرمجاز آب در روستاهای این استان شناسایی شد که تاکنون 700 انشعاب از این تعداد قطع شده است.

شعارسال: مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی لرستان گفت: پنج هزارو 100 انشعاب غیرمجاز آب در روستاهای این استان شناسایی شد که تاکنون 700 انشعاب از این تعداد قطع شده است.

علیرضا کاکاوند اظهار کرد: از بین انشعابات غیرمجاز یکهزارو 200 مورد به اشتراک مجاز تبدیل شده و یکهزارو 200 مورد نیز به دادگاه معرفی‌ شدند.

وی افزود:بر اساس قوانین مجازات اسلامی نصب انشعاب غیرمجاز آب و یا دستکاری تأسیسات آب و فاضلاب از سه تا 10 سال حبس دارد.

به گفته وی با توجه به منابع تامین کننده آب ، هزینه تولید این ماده حیاتی بسیار زیاد است که در چنین شرایطی نیازمند فرهنگ‌سازی در راستای مصرف بهینه آب هستیم.

کاکاوند همچنین گفت: مجلس شورای اسلامی مصوبه ‌ای تصویب کرده که بر اساس آن دارندگان انشعاب‌های غیرمجاز می‌توانند با مراجعه به ادارات آبفار و طی شرایط قانونی، انشعاب غیرمجاز خود را تبدیل به انشعاب مجاز کنند.

وی اضافه کرد: این شرکت با ارتقاء سیستم‌های جدید سخت‌ افزاری و نرم ‌افزارهای جدید در تلاش است تا میزان هدر رفت آب و دقت در ابزارهای اندازه گیری تولید و توزیع آب را افزایش دهد.

در استان لرستان 119هزار مشترک در یکهزارو 319 روستا از خدمات توزیع بهداشتی آب برخوردار هستند.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایرنا، تاریخ انتشار: 20 اسفند 1396، کدخبر: 82858390، www.irna.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین