پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۲۴۱۲۸
تاریخ انتشار : ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۲
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی لرستان از اجرای طرح آب‌رسانی به ۱۳۶ روستای استان خبر داد.
شعار سال: مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی لرستان از اجرای طرح آب‌رسانی به ۱۳۶ روستای استان خبر داد.

مهندس علیرضا کاکاوند گفت: بر اساس برنامه‌ریزی انجام شده ۵۰ روستا از تعداد روستاهای یاد شده تا دو ماه آینده از نعمت آب شرب سالم برخوردار می‌شوند و مابقی نیز تا پایان نیمه اول سال جاری آب‌رسانی خواهند شد.

وی اضافه کرد: با توجه به کاهش بارش‌ها و خشک‌سالی‌های اخیر، شرکت آبفار لرستان برای خدمات‌رسانی به روستاهای هدف از هیچ کوششی فروگذار نکرده و مردم نیز می‌بایست در این راستا همکاری لازم را داشته باشند.

کاکاوند تصریح کرد: با اقدامات انجام شده در حال حاضر بیش از 5000 انشعاب غیرمجاز در سطح روستاهای استان شناسایی شده که اغلب آن‌ها برای آبیاری باغات و اراضی کشاورزی از انشعابات غیرمجاز استفاده می‌کنند.

وی اضافه کرد: شرکت آبفار لرستان برای برخورد با این تخلفات از هیچ کوششی فروگذار نکرده و در حال برخورد با افراد خاطی است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی با اشاره به اصلاح فرهنگ مصرف اظهار کرد: مردم در همه سطوح می‌بایست با اصلاح الگوی مصرف در بحث صرفه‌جویی آب مشارکت کنند تا تنش آبی امسال با مشکل جدی مواجه نشوند.
شعار سال، با اندکی تلخیص واضافات برگرفته از خبرگزاری ایسنا، تاریخ انتشار: 5 اردیبهشت 1397، کدخبر: 97020502888 ، www.isna.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین