پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۱۹۸۸۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۶ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۸:۱۴
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب لرستان گفت: عمده‎ترین برنامه سال جاری ساخت تصفیه‎خانه‎های فاضلاب استان است.

شعار سالمدیرعامل شرکت آب و فاضلاب لرستان گفت: عمدهترین برنامه سال جاری ساخت تصفیهخانههای فاضلاب استان است.

حمیدرضا کرموند وند با اشاره به عملکرد شرکت در سال گذشته و برنامه کرد: طی سال 96 اقدامات شاخصی را در حوزه آب و فاضلاب انجام دادهایم و خروجی آن‌ها موجب ارتقاء در حوزههای بهداشت عمومی، محیط زیست و همچنین تامین آب پایدار شده است.

وی به آغاز عملیات اجرایی پنج تصفیه‌خانه فاضلاب با اعتباری بالغ بر 200 میلیارد تومان در شهرهای ازنا، دورود، کوهدشت، الشتر و نورآباد اشاره کرد و افزود: در ابتدای سال گذشته کلنگ این پروژهها با حضور استاندار، نمایندگان و مقامات محلی و استانی زده شد.

کرموند ادامه داد: خوشبختانه با آغاز عملیات اجرایی این طرحها علاوه بر تحقق شعار سال که توسط مقام معظم رهبری تبیین شد، موجب افزایش شاخص بهرهمندی شهرهای کشور از شبکه و تصفیه‌خانه فاضلاب شدهایم. با شروع ساخت این تصفیه‌خانه‌ها برای حدود 1200 نفر به طور مستقیم و غیرمستقیم اشتغالزایی شده است.

وی خاطرنشان کرد: براساس برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته و با جذب اعتبارات متفرقه که از طریق رایزنیهای گسترده با مقامات استانی، نمایندگان و شرکتهای مهندسی آب و فاضلاب کشور صورت گرفته امیدواریم بتوانیم این پروژههای بزرگ را در موعد مقرر به نتیجه برسانیم.

کرموند گفت: در موازی ساخت این پروژهها شبکه اجرایی فاضلاب این شهرها را هم در حال تکمیل شدن داریم تا بلافاصله با اتمام مراحل ساخت تصفیه‌خانه‌ها بتوانیم آن‌ها را وارد مدار کنیم.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب لرستان بیان کرد: با بهرهبرداری از این طرحها تمامی شهرهای بالای 20 هزار نفر جمعیت استان تحت پوشش شبکه فاضلاب و تصفیهخانه قرار میگیرند.

وی در خصوص سایر اقدامات شاخص شرکت گفت: طی سال گذشته عملیات ساخت حدود 110 پروژه آغاز شده است.

وی به بحث تامین آب شرب در شهر کوهدشت با حفر چندین حلقه چاه اشاره کرد و افزود: با توجه به اضافه شدن منطقه ماسور به بافت شهری خرمآباد شبکه فاضلاب آن اجرایی شده و نصب شیرهای فشارشکن در سطح استان به منظور مدیریت فشار شبکه آب و جلوگیری از هدر رفت آن را داشتهایم، همچنین راه‌اندازی شیرهای هوشمندسازی در حوزه مشترکین، بهرهبرداری از حوزه مهندسی به منظور اعمال دقت بیشتر و حذف روشهای سنتی از دیگر پروژههاست که میتوان به آن‌ها اشاره کرد.

کرموند به بحث مصرف آب در روزهای پایانی سال و ایام نوروز اشاره کرد و گفت: با توجه به سنت خانه‌تکانی در اواخر اسفند و همچنین این که لرستان یکی از استانهای مهمانپذیر و مقصد گردشگری است و در مسیر مسافران نوروزی قرار دارد افزایش قابل توجهی در مصرف آب شرب را داشتیم که در سال 96 حدود 30 درصد افزایش مصرف آب بوده و با برنامه‌ریزی انجام شده خوشبختانه مشکلی بابت کمبود آب یا افت فشار نداشتهایم.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب لرستان با اشاره به برنامههای مهم شرکت در سال 97 گفت: یکی از اهداف و برنامههای مهم ما بحث تامین آب مطمئن و سالم برای مشترکین خود است که با توجه به چالشهای آبی و کمبود بارشها مصمم هستیم به بهترین شکل ممکن خود را با این شرایط اقلیمی هماهنگ کرده و از فصل گرما عبور کنیم.

وی خاطرنشان کرد: از دیگر برنامههای مهم سال جاری ساخت تصفیه‌خانه‌های فاضلاب بوده که امیدواریم در سال 97 روند اجرایی آن‌ها رضایت‌بخش و متناسب با برنامههای تدوین شده باشد.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری دانشجویان ایران ، تاریخ انتشار 15 فروردین 97، کدمطلب:97011503330، www.isna.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۵۴ - ۱۳۹۷/۰۱/۱۹
0
0
تصفیه فاضلاب نه تنها به حفظ محیط زیست کمک میکنه بلکه راه حل جدی در مشکل کمبود اب خواهد بود
ا.ف75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین