پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۳۳۷۷۸
تاریخ انتشار : ۲۱ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۴
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب لرستان گفت: ظرفیت اسمی تصفیه ‎ خانه خرم ‎ آباد جوابگوی شهر نیست.
شعار سال: مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب لرستان گفت: ظرفیت اسمی تصفیه ‎ خانه خرم ‎ آباد جوابگوی شهر نیست.
 حمیدرضا کرم وند اظهار کرد: پیگیری‌هایی شده تا مدول دوم تصفیهخانه آب شهر خرم ‎ آباد را بسازیم.

وی با بیان اینکه این تصفیه ‎ خانه 750 لیتر در ثانیه میتواند آب را تصفیه کند، افزود: هم اکنون این تصفیهخانه تقریبا میتواند نصف آب مورد نیاز خرم ‎ آباد را تامین کند و توانستیم بخش ‎ هایی از شهر را پوشش بدهیم.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب لرستان با اشاره به اینکه ظرفیت اسمی این تصفیه خانه جوابگوی شهر نیست، خاطرنشان کرد: سال 95 این پروژه وارد مدار شد و توانستیم فرآیند تصفیه بخش ‎ هایی از شهر که کدورت دارند را انجام دهیم.

کرم ‎ وند تصریح کرد: با توجه به   اینکه لولههای انتقال آب در جنوب شهر اجرا نشده بودند خطوط پمپاژ را معکوس کردیم و با یک طرح ابتکاری توانستیم محلههای علوی، قاضی ‎ آّباد، کوی فلسطین تا اسبستان، بلوار بهارستان و مناطق ابتدایی پشته حسین ‎ آباد آب بدون کدورت از تصفیه خانه به آنها انتقال دهیم.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب لرستان گفت: ظرفیت تصفیه‎ خانه محدود بوده و نیاز به احداث تصفیه ‎ خانه مدرن دیگری داریم.

وی ادامه داد: همچنین خطوط انتقال داخل شهر باید اجرا شود تا بتوانیم آب تصفیه ‎ خانه را به سایر مناطق برسانیم.

کرم ‎ وند اضافه کرد: با تلاش ‎ هایی که امسال شد 85 درصد آب شهر بدون کدورت است اما 15 درصد آن هنوز مشکل دارد و قصد داریم هر چه سریع‎ تر مشکل این مناطق را نیز حل کنیم.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری دانشجوی ایران، تاریخ انتشار: 21 خرداد 1397، کدخبر: 97032109441 ، www.isna.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین