پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۱۱۴۲۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۳۰ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۹
شرکت روسی نانوفیلتر سلوشنز (Nano filter solutions) که در حوزه تولید سامانه‌های تصفیه آب با کمک فناوری‌ نانو تخصص دارد، اخیراً محصول جدیدی به بازار عرضه کرده که با استفاده از آن می‌توان نمک‌زدایی از آب را با کارایی بالا و مصرف انرژی کم انجام داد.

شعار سال: نانوفیلتر سلوشنز (Nano filter solutions) یکی از شرکت‌های پیشرو در حوزه سامانه‌های فیلترکننده آب است که در روسیه فعالیت داشته و در نقاط مختلف جهان نیز مشتریان زیادی دارد. این شرکت همیشه به‌دنبال نوآوری و ارائه راهکارهایی برای بهبود کیفیت آب است.
نانوفیلتر سلوشنز اخیراً فرآیند جدیدی برای نمک‌زدایی از آب ارائه کرده که با استفاده از آن می‌توان کیفیت آب آشامیدنی را ارتقاء داد. این فناوری از نقطه نظر اقتصادی و زیست‌محیطی مزایای متعددی دارد و این برتری‌های اقتصادی و زیست‌محیطی موجب شده تا رقیبی جدی برای فناوری‌های رایج باشد.
این فناوری تنها دستاورد این شرکت نیست، بلکه پیش از این نیز نانوفیلتر سلوشنز اقدام به ساخت نانوفیلترهای مختلفی به بازار کرده است که می‌توان با استفاده از آن آب آشامیدنی خالص ایجاد کرد. این شرکت محصولاتی نظیر غشاء و فلاش‌های خودکار به بازار عرضه کرده است.
شهرت این شرکت به واسطه فعالیت در حوزه فناوری‌ نانو به‌منظور استفاده از آن در تولید آب آشامیدنی است. در حال حاضر نام‌ تجاری این شرکت در روسیه بسیار معتبر است.
نانوفیلتر سلوشنز توسط یک تیم تحقیقاتی از روسیه هدایت می‌شود؛ تیمی که موفق به ارائه فناوری تصفیه آب با استفاده از فناوری‌ نانو شده‌است. این شرکت سامانه‌هایی برای خالص‌سازی آب ارائه کرده است.
برای کسب اطلاعات بیشتر درباره فناوری و محصولات این شرکت، به سایت نانوفیلتر سلوشنز مراجعه کنید. امکان خرید آنلاین محصولات این شرکت وجود دارد.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از وبسایت ستادو ویژه توسعه فناوری نانو، تاریخ 5 بهمن 96، کد مطلب: 61424: www.nano.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۳:۲۷ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۱
0
0
با توجه به پیشرفت علم فن اوری نانو در کشور فکر نکنم کار سختی برای محققان ما باشه تولید فیلتر های مناسب هم برای اب و هم گرد و غبار و ... که با تامین هزینه تحقیقات و صنعتی کردن این دانش میتونیم بسیاری از مشکلات مختلف در زمینه الودگی رو در کشور بهبود ببخشیم
س.د۷۶
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین