پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۴۶۴۹۲
تاریخ انتشار : ۱۴ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۶:۱۵
مدیر اداره امور آب و فاضلاب شهری دورود گفت: مشکل افت فشار آب تمامی مناطق شهر دورود پس از گذشت بیش از ۸ سال برطرف شد.
شعار سال: مدیر اداره امور آب و فاضلاب شهری دورود گفت: مشکل افت فشار آب تمامی مناطق شهر دورود پس از گذشت بیش از ۸ سال برطرف شد.

عباس ورمزیاری اظهار داشت: با افزایش دمای هوا و مصرف بیش از حد آب در شهرستان دورود بیش از 8 سال است که شبکه پاسخگو نبود و مردم دچار مشکل قطع و افت فشار آب بودند.

وی با اشاره به اجرای خط 600 و مشکل گرفتگی  یکی از خطوط اصلی شهر افزود: با تاکید مدیر عامل شرکت و کارشناسان مربوطه به خاطر افت فشاری که شبکه  شهر ایجاد می‌کرد و بخش زیادی از مشترکین در ساعات پیک مصرف افت فشار آب داشتند رفع این مشکل در دستور کار قرار گرفت.

مدیر اداره امور آب و فاضلاب شهری دورود عنوان کرد: بسیاری از مشترکین با قطع آب مواجه بودند که بررسی‌ها، فشار سنجی‌ها و دبی سنجی‌ها از خط مشخص شد مسیرحدود یک کیلومتری در شهرستان دورود دچار مشکل بود.

وی بیان کرد: با اجرای چندین عملیات از پل راه آهن جنب (میدان کربلا تا پل عزت آباد) مشخص شد این مسیر مشکل ندارد که در نهایت با یک عملیات شبانه و با حضور 12 اکیپ مسیر بازبینی و با ادامه کار مشخص شد که درمیدان کربلا یک گرفتگی وجود دارد.

ورمزیاری با اشاره به اینکه گرفتگی خط میدان کربلا مرتفع و فشار آب تمام مناطق دورود با فشار متعارف تعریف شده است، گفت: رضایت نسبی تمامی مشترکین به دست آمده و معضل مشکل افت فشار آب در مناطق دورود مرتفع شده است.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار: 14 مرداد 1397، کدخبر: 1794555 ، www.tasnimnews.com
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین