پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۴۰۰۷۸
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۱۸ تير ۱۳۹۷ - ۱۹:۴۶
درحالی‌که اطلاع‌رسانی مسائل مرتبط با آب و لزوم صرفه‌جویی مردم در شرایط کنونی از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است، در لرستان شورای حفاظت از منابع آب به دستور استاندار محرمانه شد.

شعار سال: شورای حفاظت از منابع لرستان ۱۸:۳۰ عصر امروز یکشنبه در سالن شماره یک استانداری لرستان، به ریاست سید موسی خادمی استاندار لرستان و با حضور همه مدیران حوزه آب استان برگزار شد، جلسه ای که استاندار لرستان مانع از حضور رسانه ها برای پوشش خبری آن شد.

این در حالیست که اصحاب رسانه لرستان صبح امروز از سوی روابط عمومی شرکت آب منطقه ای لرستان به عنوان دبیر شورای حفاظت از منابع آب و متولی اصلی این شورا، برای حضور در جلسه دعوت شده بودند اما زمانیکه برای شرکت در جلسه به سالن شماره یک استانداری لرستان پا گذاشتند با ممانعت روابط عمومی استانداری لرستان برای حضور در جلسه مواجه شدند.

علت ممانعت از حضور خبرنگاران در جلسه نیز از سوی مسئولان روابط عمومی استانداری لرستان، دستور استاندار لرستان مبنی بر عدم پوشش رسانه ای جلسه از سوی خبرنگاران عنوان شد.

به هر روی، در شرایط گرما و کم آبی کنونی در کشور و به تبع در استان لرستان، جلسه شورای حفاظت از منابع آب یکی از جلسات مهم استان تلقی می شود و ارائه عملکرد و نظرات مطرح شده مدیران حوزه آب و انرژی در این جلسه از اخبار مهمی محسوب می شود که نمایندگان افکار عمومی باید در جریان آن ها قرار بگیرند و نسبت به اطلاع رسانی مناسب آن ها اقدام کنند.

موضوعی که تاکنون با همکاری ویژه رسانه های لرستان عملی شده و بسیاری از مباحث حوزه کمبود و بحران آب در شهرها و روستاها، خشک شدن رودخانه ها، کاهش سطح منابع آب زیرزمینی، برخورد با متخلفان برداشت غیرمجاز از آب، برخورد با کشت محصولات آبدوست و ... از سوی رسانه های مختلف پوشش خبری داده شده است و خوشبختانه نتایج خوبی را نیز در مدیریت مصرف آب از سوی مشترکان و اطلاع مردم از وضعیت بحران های حوزه آب در پی داشته است.

از سوی دیگر عدم اطلاع رسانی نسبت به رسانه ای نبودن جلسه امروز موضوعی است که مایه رنجش خبرنگارانی شد که با صرف وقت خود و دعوت قبلی برای شرکت در جلسه به استانداری لرستان رفته بودند و بدون ذکر هیچ علت مشخصی از پوشش خبری جلسه محروم شدند.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری مهر ، تاریخ انتشار 17 تیر 97، کدمطلب: 4341995، www.mehrnews.com


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۵۰ - ۱۳۹۷/۰۴/۱۹
0
0
ا.ف75
این محرمانه شدن ها بیشتر مردم رو می ترسونه!
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۵۴ - ۱۳۹۷/۰۴/۲۹
0
0
مگر نمی گفتیم در این دولت محرمانه ها جای نخواهند داشت؟پس چی شد؟
م.ص76
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین