پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۲۳۴۷۱
تاریخ انتشار : ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۱
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب لرستان گفت: در بخش فروش آب از بهترین استان‌ها بوده‌ایم.

شعارسال: مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب لرستان گفت: در بخش فروش آب از بهترین استان‌ها بوده‌ایم.

حمیدرضا کرموند اظهار کرد: لرستان تنها استانی است که از آب‌های پایدار(پشت سد) برخوردار نیست.

وی خاطرنشان کرد: از لحاظ افزایش بهره‌وری در بخش فروش آب یکی از بهترین استان‌ها بوده‌ایم.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب لرستان یکی از مشکلات مهم و اساسی در بخش آب شرب را نبود منابع پایدار در هیچ‌کدام از شهرهای استان مانند سد در تأمین آب عنوان کرد و افزود: در واقع تنها استانی که حتی یکی از شهرهایش از آب پایدار آب پشت سد استفاده نمی‌کند لرستان است.

کرموند اضافه کرد: در چندسال گذشته با توجه به بیلان منفی که در دشت‌ها وجود داشته و نیز افت شدید آب‌های زیرزمینی به علاوه کاهش نزولات جوی، تغییر الگوی بارشی از برف به باران در بیشتر مناطق مشکلاتی را در تأمین آب شهرها به وجود آورده است لذا با توجه به اینکه خرم‌آباد مرکز استان و بیشترین جمعیت را داراست حساسیت بیشتری را در مصرف آب می‌طلبد.

وی با اشاره به اینکه خط انتقال آب از کاکارضا به تصفیه خانه قدیمی شهر تکمیل شده است بیان کرد: در صورتی که رودخانه کاکارضا بتواند آب موردنیاز لحظه‌ای این خط را تأمین کند ظرفیت خوبی برای کمک به تامین بخشی از آب شهرخرم‌آباد محسوب می‌شود.

کرموند با بیان اینکه تصفیه خانه موجود قدیمی است و برای تصفیه آب کاکارضا مناسب نیست تصریح کرد: لازم است تلاش شود که تصفیه خانه اصلی شهر ساخته شود و به علاوه از طریق سد مخزنی مخمل کوه و تکمیل ابر پروژه بتوان آب پایداری را برای شهر خرم آباد تأمین کرد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب لرستان گفت: مضافا اینکه شهرخرم‌آباد از تمام شهرهای استان از لحاظ زیرساخت‌های شبکه آب نظیر شبکه‌های توزیع و خطوط انتقال بین مخازن به نسبت ضعیف‌تر است و از این بابت فقر زیرساختی وجود دارد.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایسنا، تاریخ انتشار: 2 اردیبهشت 1397، کدخبر: 97020200748، www.isna.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین