پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۷۵۷۰۸
تاریخ انتشار : ۲۴ آذر ۱۳۹۷ - ۰۵:۵۴
رئیس کل دادگستری لرستان گفت: 40 درصد مردم استان در فقر مطلق بسر می برند این در حالی است که حدود 50 درصد از قشر متوسط و 10 درصد هم مرفه هستند.

شعارسال: رئیس کل دادگستری لرستان گفت: 40 درصد مردم استان در فقر مطلق بسر می برند این در حالی است که حدود 50 درصد از قشر متوسط و 10 درصد هم مرفه هستند.

 جعفر بدری در جلسه ستاد تنظیم بازار استان با اشاره به اینکه تنظیم بازار بر اساس قشر متوسط انجام می‌شود اما نیاز است که دستگاه‌های نظارتی و حمایتی نیز قشر ضعیف را کمک کنند گفت :اجازه دهیم بخش خصوصی فعالیت کند، با چند تولیدکننده صحبت کرده‌ام که از فروش تولیدات راضی بوده و همین باعث شد که تعداد نیروها را افزایش دهند.

بدری تاکید کرد: باید دستگاه‌های نظارتی تبلیغات وسیع داشته باشند و به‌صورت میدانی بروند و مشکلات را حل کنند و امکان ارتباط با مردم نیز بیشتر باشد.

رئیس کل دادگستری لرستان با بیان اینکه قشر کاسب سالم‌ترین قشر جامعه هستند، بیان کرد: ارزان‌ترین محصولات کشاورزی در ایران وجود دارد و باید طوری برنامه‌ریزی شود که به تولیدکننده و کشاورز فشار نیاید.


سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایلنا،تاریخ انتشار: 23آذر 97، کدخبر: 702991،www.ilna.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین